Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@Mms en @Tessaxx wat jammer! Hopelijk volgende ronde meer geluk! 
@Muziekuiltje ooh dat is balen. Anders even wat meer vitamientjes c in de hoop dat het wat minder wordt. 
Ik zit nu in ronde 4 op 9 dpo. Ik heb tot nu toe weinig symptomen. Heb het ook erg druk gehad dus deze wachtweek was eindelijk eens een keer minder spannend. Hopelijk de laatste dagen ook. Ik heb veel (dikke) witte afscheiding en sinds gisteren een beetje last van maagzuur/ lichte misselijkheid. Heb 2 dipjes gehad in mijn temperatuurcurve maar slaap ook 3 nachten slecht dus tja.. Rest van de symptomen zie ik als verhooge progesteron klachten. Wel blij dat ik die onderscheid nu kan maken. 
 
Hier ook op het wachtbankje 4 april is m'n nod.
Heb er niet zo veel vertrouwen in want in deze ronde hebben wij corona gehad en buikgriep. Maar goed wie weet.
Wij gaan morgen op vakantie en neem geen testen mee dus  ik kan   ook niet testen dan ??
Dit is ronde 4 bij ons 
 
Hier ook aant wachten... woensdag is mn NOD. Ik twijfel om morgen een earlytest te doen. Ik heb nog helemaal nergens last van, behalve wat hoofdpijn maar dat kan ook gewoon het weer zijn. Nu extra spannend, want mijn schoonzus is nu net zwanger van de tweede, dus zou echt super leuk zijn als we het tegelijk zijn.
 
Oh wat balen @Mms en @Tessaxx ☹
@muziekuiltje Wij zitten in ronde 4 voor ons 2e kindje.
Gisteravond duidelijk mijn eisprong gevoeld en het vandaag nog maar een keer extra gezellig gemaakt en nu de wachtweken in. We hebben het weekend na mijn nod een etentje met dichtbijstaande familie, zou heel leuk zijn om het daar al te kunnen vertellen! We willen het deze keer (mocht het lukken) niet perse geheim houden tot 12 weken. 
 
Aah balen Mms en Tessaxx, volgende ronde wordt jullie ronde!
@Muziekuiltje: Veel beterschap! Hopelijk wordt het snel minder en kunnen jullie het nog een beetje gezellig maken aankomende dagen!
@Frasseke & Nicollee: Mijn NOD is ook rond 3/4 april, spannend! Fijne vakantie Nicole. Hopelijk heb je een extra goede afleiding daar!
@Kashima: Spannend zeg! Wie weet is het toch raak!  
Wij zitten nu zelf in ronde 2 en ben nu 3 DPO!
 
Ik heb vandaag de CB met wekenindicator gedaan en deze gaf 2-3 weken zwanger aan! Volgens de 40 weken telling ben ik 4 weken en 5 dagen zwanger ?
 
Terug
Bovenaan