Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Bedankt allemaal! Ik heb helaas ook nog een positieve coronatest ? Met vriendlief afgesproken dat we morgen of maandag nog eens testen met een clearblue om het zeker te weten. En maar hopen dat corona in dit stadium niks in de war gaat schoppen..  In de tussentijd duim ik voor jullie allemaal ?
 
@Hasie hopelijk mag het goed blijven gaan en ben je gewoon echt zwanger. We hopen dat je geen complicaties krijgt door corona.
@Tessaxx hipelijk is dat een innesteling en mag je ook een baby verwelkomen.
 
Goedemorgen allemaal,
gefeliciteerd Hasie!! ? en beterschap!! 
Ik ben helaas gisteren ongesteld geworden 10 dpo. We gaan er weer voor, nieuwe ronde nieuwe kansen. Nieuwe NOD zal rond 21/22 april worden.. 
succes dames in de wachtweken, ik duim voor jullie ??!!
 
Aagh Mms en Tessaxx jammer dat het deze ronde niet raak is.
Meiden hoeveel rondes hebben jullie al gehad eigenlijk? 
Mijn NOD ligt op 12 april ongeveer. De komende dagen worden de belangrijkste, alleen echt ben ik strontverkouden geworden. Vreselijke hoestbuien en een vol met snot. Niet heel aantrekkelijk helaas..nu maar hopen dat het snel weg is en manlief niet de volgende is..
 
@muziekuiltje wij zitten nu in de wachtweken van ronde 9, heeeel spannend. Dit keer lekker bezig met andere dingen waardoor de tijd wel lekker snel gaat. 
Mijn NOD staat nu op 3 april, maar ik denk dat ik 16 maart mijn eisprong heb gehad, dus aanstaande woensdag zou dan de dag moeten zijn. Om niet voor niets te gaan testen ga ik toch proberen zo lang mogelijk af te wachten en pas volgende week maandag te testen (als ik zover kom met nieuwsgierigheid en evt opgesteldheid)?
 
Terug
Bovenaan