Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

[quote quote=10543710]Ik heb vandaag de CB met wekenindicator gedaan en deze gaf 2-3 weken zwanger aan! Volgens de 40 weken telling ben ik 4 weken en 5 dagen zwanger ?[/quote]
Ooooh super, gefeliciteerd!
 
Leuk HassiE!! Dan is het ineens heel echt hè!
Louise, heb je nog getest of wacht je morgen gewoon af? 
Nicollee, fijne vakantie. Zou leuk zijn als je daar positief test. 
Ik denk dat hier de vruchtbare periode is ingetreden..ovu.test nog vaag en licht maar veel/waterige afscheiding. 
 
@HasiE: Ahh meis, wat super leuk voor je! ? Gefeliciteerd!

@Muziekuiltje: Spannend weer! Hopelijk is het raak voor jullie deze ronde!☺️

Ik ben vandaag pas 5 dpo, maar had vandaag op werk echt onwijze krampen in m’n onderbuik. Lopen deed al zo onwijs zeer. Na een uurtje trok het wel wel weg. Het voelt nu nog een beetje rommelig in m’n buik. Heb dit nog niet eerder gehad. Maar goed, we wachten het maar weer af, haha.
 
@Hasie Wow super! Gefeliciteerd 
Ik ben even wat minder actief geweest. Afgelopen week op vakantie geweest (tijdens ovulatie periode) maar besloten geen testen te doen op vakantie en t zijn beloop te laten. Verder ook niet echt opgelet met eten/drinken. Dus niet super veel hoop ofzo deze maand, maar je weet maar nooit! Vanaf nu dus maar weer in het gareel. 


Mijn NOD is 7/8 april! 
 
Bedankt meiden!! Het besef is er nog niet 100% hoor, maar dat zal vast nog wel komen. We zijn in ieder geval super blij! Zeker omdat ik er deze ronde in vergelijking met vorige ronde een stuk minder mee bezig was. We hebben allerlei leuke dingen gedaan en het niet eens extra vaak "gezellig gemaakt", dus ergens had ik het niet verwacht ? Ik blijf voor jullie ook allemaal duimen voor een positieve test en blijf jullie hier volgen!!
 
Ik wil voorzichtig meedoen.. 
 
Ik ben 30 en mijn man is 41, wij gaan voor een 3e kindje! Alleen heb ik de stap nog niet genomen om het spiraal te verwijderen wil ik binnenkort gaan doen.  Eind Juli gaan wij voor het eerst op vakantie en het lijkt mij dan super leuk om dan zwanger te raken. En mijn man hiermee te verassen. Wanneer zou het dan handig zijn om het te verwijderen ? April? Mei? 
 
 
Hoi pretmoeder, leuk! Wij proberen het ook voor een derde. 
Na verwijderen van de spiraal volgt vrij snel menstruatie en zit je daarna dus weer gewoon in je cyclus is mijn ervaring. 
Als je niet voor de zomer zwanger wilt raken zou ik 'm laten zitten. Garanties dat het daarna meteen raak is heb je niet, evenmin als je die nu eruit laat halen..Die verrassing zou wel leuk zijn maar je kunt het nou eenmaal niet plannen of afdwingen :) 
Succes in je besluitvorming!! 
 
 
Gefeliciteerd HasiE!!!!

Ik heb maandag getest en deze was negatief. Vandaag is mn NOD, ongesteldheid is nog niet begonnen, dus nog even afwachten. Ik had gister wel wat krampjes, niet heftig, maar wel aanwezig. Lekker spannend weer allemaal??
 
Terug
Bovenaan