Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@SaarW Bij de eerste ronde kreeg ik zware krampen en had ik bloedverlies rond de tijd dat mijn innesteling plaats moest vinden. Maar ik denk eerder dat dit een vervroege miskraam was ipv innesteling.
 
@loise Oh jeetje, heftig! Ik had vrijdag een positieve ovulatietest en gisteravond ineens menstruatiekrampen.. zijn nu weer weg. Vroeg me af of dit wat kon zijn of dat het wel te vroeg is om iets te voelen ?
 
@SaarW ik heb ook altijd krampen rond mijn eisprong. Heb nu ook kramp en mn eisprong was 2 dagen geleden. Het kan niks zijn, maar je gaat overal ergens achter zoeken. In principe wat ik heb gelezen is dat je pas bij de innesteling symptomen kan krijgen.
 
Ik ben echt gespannen aan het worden. Mijn NOD is vrijdag alleen ik heb de laatste dagen helemaal geen symptomen. Zit erover te denken misschien morgen of donderdag een vroege test te doen. Wat zouden jullie doen?
 
@Anirbas: Gezellig dat je hier komt meekletsen! Ik heb je NOD erbij gezet. Ik heb inderdaad de app gedownload, en nu kan ik hem aanpassen! :D  
@SaarW: Het schijnt dat als je na 5-12 dagen na je eisprong krampjes voelt en/of bloed verliest, dit de innesteling kan zijn! Maar ik zou er inderdaad niet te veel op proberen te focussen. Al is dat makkelijk gezegd natuurlijk, haha.  
@HasiE: Ja, super spannend! Je kan inderdaad een early test, doen maar als deze negatief is, hoeft dat natuurlijk nog niet zoveel te zeggen. :D   
Ik ga volgende week maandag ook een early test doen, dan zit ik op 10 DPO. Dat duurt voorlopig nog wel eventjes!  
Gezellig dat er al een hoop meiden komen kletsen! :D
 
Heel spannend, ik heb me voorgenomen om toch nog even geduld te hebben tot mijn NOD. Nu kijken of ik er morgenochtend nog net zo over denk ? Ik duim ook voor de andere dames!!
 
Terug
Bovenaan