Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@Idem: Spannend! Hoe veel dpo ben je nu?
@Danoontje: Welkom! Snap dat het spannend is. Wel onwijs leuk dat je voor een twee kindje wil proberen. :D
@Juliatje: Wat gek! Misschien heb je geen eisprong gehaald of valt hij deze ronde wat later? Of misschien komen je streepjes er wat lichter uit, maar heb je wel een soort piek gehad? Welke ovulatie testen gebruik je?
@BabyLove: Wat balen zeg.. Hopelijk is het de volgende ronde wel raak!
@Loise: Hoe is het met jou?
 
 
Hi! Wat lief dat je de tijd neemt om m’n vraag te beantwoorden ☺️
Ik gebruikte sinds vorige week die van de action, wel een keer een donker streepje gehad maar geen ovulatie symptomen. Sinds vandaag die van clearblue.. baal een beetje want m’n vriend gaat bijna weg voor werk dus vandaag was de laatste kans deze maand denk ik ? ik ga vanavond weer testen! Laat je het weten ?
 
@Caramel, klinkt wel veelbelovend! Wanneer wil je een test gaan doen mocht het niet doorzetten?
Ik ben vandaag 11 dpo, vrijdag is mijn nod en ga ik ook gelijk in de ochtend testen denk ik. Die krampen een aantal dagen geleden geven me een beetje hoop dat het een innesteling was en het wellicht gelukt is deze maand, we wachten nog even af!
@Juliatje ik denk niet dat je hem heb gemist. Als deze maand een cyclus van 33 dagen zou hebben is er grote kans dat je ovulatie nog komt! Wat balen dat je vriend weg gaat en je misschien deze maand een kans mist, maar misschien is hij al wel geweest en is er toch nog een klein gelukje!
 
@juliatje misschien niet gemist net wat later omdat je cyclus zo wisselend is. Ik zou het nog even blijven testen. Wat jammer dat je vriend weg gaat.
@ Idem en Caramel heel benieuwd hoe jullie testen aflopen!! Hoop het zo voor jullie,!!
 
Meiden wat spannend allemaal! Wat zou het tof zijn! 
Juliatje ik zou ook doortesten. Een wat latere piek zou in een wat langere cyclus goed kunnen. 
Hier nu mega twijfel en onzekerheid. Ineens een mogelijke stroomversnelling in huizenland. De verhuiswens is er al lang maar het aanbod (in onze woonplaats) klein of te duur. Nu is er een huis wat we maandag gaan bekijken. Helemaal wat we willen, net betaalbaar..alleen is er met onze 2 kids al eigenlijk 1 kamer te weinig laat staan een derde...uitbouw wellicht een optie maar we moeten voor de 19e al een bod in een envelope stoppen..pff echt al 2 dagen nu slecht geslapen..mn NOD ligt rond 11/12 april dus de dag dat we gaan kijken. 
 
Hi allemaal,
ik sluit me ook graag aan, mijn NOD is 13  april. Mijn vriend en ik zijn beiden 38 en we proberen voor ons tweede kindje. Dit is voor ons ronde 9. In ronde 4 zwanger geworden maar na een kleine 8 weken een MA. Die ellende heeft geduurd tot half maart. Via een hysteroscopie is er toen restweefsel verwijderd. ?? dat we allemaal goed nieuws mogen krijgen dit jaar!
 
Ik ben op kantoor aan het werk en voelde opeens iets beneden 'lopen' dus ik naar de wc, helderrood bloed met afvegen. Dus ik verwacht dat ik ongesteld wordt 2 dagen vroeger dan verwacht, helaas :(
 
@Caramel thanks! :)
Wat spannend ook bij jou zeg. Heb je al getest en wat kwam daaruit?

@Idem ah shit, dat is heel rot! En ook nog eens op kantoor :(.

Oh ik heb trouwens ook een mailtje gestuurd voor de whatsapp groep.
 
Terug
Bovenaan