Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

https://ibb.co/6Pxn52d

Toch nog een positieve ovulatietest! En m’n vriend komt onverwacht toch nog thuis vanavond. Stapt vanavond laat pas op het vliegtuig. Dus dan ben ik nog op tijd toch? M’n ei springt morgen ?
 
[quote quote=10546500]Had vanmorgen ook mijn NOD, gevoelige borsten en opgezette buik maar de twee early testen van Kruidvat bleven negatief 2 dagen geleden. Dus hoop eigenlijk beetje opgegeven vandaag nog niet ongesteld en getest en hij is positief ? Ben heel blij maar kan nog niet super blij zijn, omdat t de vorige keer in de 1e week niet goed is gegaan. Dus voorzichtig blij haha![/quote]
Wooow, kei leuk Jansje! Proficiat! Ik ben blij voor jou.
 
Gefeliciteerd!! En spannend weer allemaal
Hier weer begonnen aan een nieuwe ronde ovulatietesten dus we zijn weer lekker bezig spannend allemaal weer
 
@Idem wat balen zeg,!! Hopelijk de volgende rondte beter.

@Jansje gefeliciteerd, hopen dat alles goed mag gaan en je een mooie zwangerschap mag hebben!!
@Juiatje fijn dat je toch door heeft getest en dat hij onverwachts thuis komt!! Hopen dat het dat deze rondte voor jullie werkeijkheid wordt!

 
@ Jansje wat een mooi nieuws, gefeliciteerd! Wel spannend zo die eerste week/weken, maar we gaan uit van het beste! :)
Mijn NOD is trouwens (pas) 29 april, niet 25 april. Rekenfoutje.. Komende week dus maar weer aan de bak. :)
 
Terug
Bovenaan