Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@Dreamerr, heb je net een mailtje gestuurd. Was eerst terughoudend over meedoen in een whatsappgroep. Bang dat ik dan mensen tegen zou komen die ik ken? maar dacht nu eigenlijk wel gewoon leuk?
 
@dreamerr; ik heb ook een mailtje gestuurd!
@Nicollee: ahh nee shit balen!! ?
@BabyLove: Spannend hoor! Je kan vanaf je NOD al testen toch? Of wil je liever nog eventjes wachten?

Vandaag zit ik op 10 dpo. Tot nu toe alleen nog lichtelijk bruin bloedverlies gehad. Een drupje in m’n ondergoed en een klein beetje met afvegen, maar verder niks. Vorige keer werd op 10 dpo ongesteld, dus het is extra spannend vandaag. Als ik morgen nog niet ongesteld ben, ga ik toch alvast een testje proberen ☺️

 
Ja echt jammer ? baal echt flink!!
Vooral omdat ik bij de 1e zwangerschap  in ronde 4 ben zwanger geraakt en bij de 2e in ronde 2
En nu ga ik naar ronde 5 voelt als falen en het maakt me erg onzeker!
Maja zo lang is ronde 5 natuurlijk niet . Maar omdat ik lange cyclussen hebben van rond de 38 dagen heb ik minder kans om zwanger te worden in een jaar als iemand van 28 dagen . En is het voor mij weer extra lang wachten .
Ben vandaag begonnen met teunisbloem olie.  Wie weet verkort dit mijn cyclus iets ?
 
hoi allemaal wij zijn al sinds oktober 2019 bezig voor een tweede kindje
we hebben een zoon van 10 in 2010 heb ik een miskraam gekregen 4 maanden daarna was ik weer zwanger en toen kwam dus onze mooie zoon. en nu willen we een tweede (veel meegemaakt en veel tegenslagen gehad waardoor we niet eerder aan een tweede konden beginnen) maar nu dus toch bezig en lukt het niet :( we zijn vorig jaar mei naar de gyn geweest ze deed een echo maar die gaf zwart aan ze kon niet veel zien soort van rand waar me baarmoeder zou moeten zitten en eileider maar niks duidelijk hoe het er daarbinnen aan toe gaat (vind het best eng) dus heeft ze bloed laten prikken en alles was goed ook bij mijn vriend ze had het over 39% kans op een spontane zwangerschap en zei verwachting tussen 6 en 9 maand zwanger maar helaas daar zijn we nu natuurlijk al overheen.
voor ik mijn zoon kreeg had ik een standaard cyclus van 28 dagen kon de klok erop gelijk zetten en nu is het 23 tot 29 en soms langer.. ik moet wel zegge da laatste 5 maand is die best netjes heb 3x achter elkaar 27 dagen gehad daarna 1 van 25 dagen en afgelopen maand was het weer 27 dagen dusss miss nu eindelijk een beetje stabiel?? hope soo
ik merk wel dat het me steeds meer begint te breken iedereen om me heen is zwanger en 1 vriendin is al bevallen ga ik volgende week heen heb er zin in maar zie er ook een beetje tegenop.
ik ben nu weer begonnen met ovulatietesten omdat mijn eisprong ook best vervelend is ene x dag 10 dan dag 19 en dag 21 dus ik kan er niks mee hehe mijn laatste menstruatie was 22 maart zit nu dus op dag 13 ben op dag 9 begonnen met ovulatietesten en tot nu toe me piek nog niet gevonden dus nog ff geduld haha.
mocht ik deze maand weer een cyclus hebben van 27 dagen dan is me nod rond 18 april 
XOXO Dani
 
@Nicollee: Ja snap dat je onwijs baalt en dat je er over in zit! Lastig dat het telkens heel verschillend is. Ben benieuwd hoe de teunisbloem olie voor je werkt! Ik heb zelf ook een langere cyclus 37 en 35 dagen de eerste keren. Deze ronde nog geen idee.

@MamavanAiden: Jeetje, je hebt een hoop meegemaakt begrijp ik. Kan me goed voorstellen hoe je je voelde na het zien van de echo. Heel apart inderdaad. Hopelijk is het jullie snel gegund!?

Het viel mij op dat ik sinds een week echt extreem droge lippen heb. En daar heb ik echt al een hele lange tijd geen last van gehad. Vroeger wel omdat ik een verslaving had aan labello, maar gebruik nu alleen vaseline in de avond voor het slapen gaan en heb het verder eigenlijk nooit meer echt nodig. Maar ik merk ik nu dat ik echt meerdere keren per dag naar m’n potje vaseline grijp. Heb het gegoogled en het kan dus een vroeg zwangerschapssymptoom zijn. Nooit geweten dat dat ook een symptoom was. Maar goed, ik ga voorlopig nog nergens vanuit, haha.
 
Terug
Bovenaan