Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Dankjewel allemaal! :) Hopelijk snel allemaal positieve testen! ??

@juliatje super fijn dat je je ovulatie hebt gevonden en je vriend/man thuis is dan! 
@Nanuk & hasie hoe is het nu met jullie?  
 
Hee meiden!!
@Alle nieuwe meiden: Welkom!!
@Jansje: Wauw, fantastisch! Gefeliciteerd! :D
Balen voor alle meiden voor wie het deze ronde niet gelukt is. Kan zelf ook helaas aansluiten. Volgende nod ligt rond 8 mei voor mij.
Heb iedereens nod weer aangepast in de beginpost!
Ik ga over anderhalve week een weekje naar Frankrijk met mijn ouders, zus en vriend. Nu zag ik dat mijn vruchtbare dagen rond die periode liggen. Wie weet brengt de romantische Franse sfeer een beetje geluk, hahaha.
 
Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje is het echt zo dat na de ovulatie precies 14 dafgen is dat je dan ongesteld word? Bij mij lijkt dat dus niet zo, maar heeft het a vaker gelezen?
@ Caramel wat leuk!!! Gezellig samen weg en hopelijk inderdaad een romantisch sfeertje met plezier;)
 
Ohhh, jongens. Die laatste paar dagen voor je NOD, waarin je van alles denkt te voelen en je alvast na gaat denken over namen. Mind f*ck is het ?
 
Jammer voor iedereen die weer een ronde verder moet..
Ik heb maandag op 12 dpo getest maar die was negatief. Nu nog steeds niet ongesteld geworden. Zit nu al op 17 dpo. Op dinsdag 22 maart had ik een positieve ovulatietest, dus ging ervan uit dat mn ei een dag later is gesprongen. Ik ben nu op vakantie en wil hier ook geen test halen, bang dat die weer negatief is en weer een teleurstelling. Dus maar rustig afwachten. Hoe moeilijk dat ook is haha
 
Hallo allemaal, ik ben nieuw op het forum en het leek me leuk om hier mee te kletsen :) mijn man en ik hebben al een dochtertje van bijna 3 en zijn sinds december aan het proberen voor een 2e kindje. In februari had ik een positieve zwangerschapstest, maar dit is helaas na 5 weken toch mis gegaan. Nu had ik vandaag weer een positieve ovulatietest en hopelijk over 2 weken goed nieuws! Worden weer 2 lange weken waarschijnlijk haha.
 
@BabyLove: Ik had ook gelezen dat het 14 dagen is. Dit is meer een soort gemiddelde. Ik ben nu al 2x op 10 dpo ongesteld geworden. Bij sommige kan de Luteale Fase wel degelijk korter of soms misschien zelfs wel langer zijn!
@Saarttje: Herkenbaar!! Wij zijn sinds gisteren ook al uit over een meisjesnaam en dat voelt al helemaal magisch op een bepaalde manier, haha. Nu nog brainstormen over een jongensnaam. Misschien een beetje vroeg, maar toch leuk om er alvast over na te denken!
@Madeliefjeee: Jeetje, je houdt het spannend zeg! Wanneer ben je weer terug van vakantie?
@TanTan: Welkom! Leuk dat jullie voor een tweede kindje bezig zijn. Wel heel verdrietig dat jullie een miskraam hebben gehad.. 
Altijd spannend weer, die wachtweken. Wil je misschien je NOD met ons delen? Zodat ik deze erbij kan zetten in de beginpost?
 
Terug
Bovenaan