Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@Caramel: volgende week zondagochtend komen we terug. Zou wel leuk zijn mijn vriend is de dag erna jarig. Leuk verjaardagscadeau een positieve test. 
Bij jou toch helaas de menstruatie doorgezet lees ik.
@Saarttje: haha herkenbaar. Hier begint het elke keer als ik ongesteld ben weer opnieuw bedenken welke datum ik het aan iedereen ga vertellen en hoe ik dit ga vertellen ?
 
@Danoontje wat toevallig!!!! :) 
 
1,5 is een leuke leeftijd hè? Mijn zoontje vermaakt zich prima. Ik denk dat het daarom perfect is voor een tweede. 
 
@Babylove Nee, het is normaal om ongeveer rond de 14 dagen na eisprong ongesteld te worden. Helaas heb ik een korte luteale fase (fase tussen eisprong en menstruatie). Ik zit op 8 dag na mijn eisprong. 


Normaal zou ik gisteren oudbloed verlies moeten hebben. Heb nog niets gehad. Zou dit een positief teken zijn? Ik heb wel een beetje een weeïg gevoel. Dus ben er bang voor! 
 
Hai dames, Ik ben heel onhandig geweest. Ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en vanochtend (veelte vroeg) een test gedaan. Vervolgens werd mijn zoontje onrustig waardoor ik de test ben vergeten en pas na een uur op de test heb gekeken.... ontzettend onhandig! Want nu zie ik een vaag lijntje. Zien jullie dat ook? Kan ik dit beschouwen als een indroogstreepje? Dit is een test van de action. Normaal blijven ze hagelwit. 


https://myalbum.com/album/THkoFtxCEhM7kc
 
@Laurie Zeker, ze worden gelukkig al iets zelfstandiger (ondanks dat je nog steeds heel veel voor ze moet doen haha). Alleen slaapt hij niet zo goed, maar goed dat houd ons niet tegen voor een 2e te gaan? Gebroken nachten heb ik toch wel haha! Oh en je test.. ik zie ook een lijntje! Zou morgenochtend gewoon nog eens proberen :)

@Caramel Oh shit toch doorgezet. Helaas :(

 
Terug
Bovenaan