Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@caramel dankje:) ja hoor! Ik heb mijn nod op 25 april. Deze wacht weken zijn inderdaad altijd vreselijk haha. Wel leuk om het hier nu eens samen af te wachten, omdat iedereen in hetzelfde schuitje zit en snapt hoe je je voelt.
 
Hoi allen, 
Ik meld mij hier ook, mijn vriend & ik zijn beide 30 jaar en proberen voor ons 1e kindje te gaan. 
Ovulatie was vorige week en mijn NOD is 20 april. 
 
Beginnen weer vol goede moed aan ronde 5! Ik hoop extra hard dat het deze ronde mag lukken omdat ik anders ongesteld ben op onze vakantie én omdat ik in juni tijdens mijn vruchtbare week zonder man in Spanje ben dus die ronde slaan we helaas over.
 
@Saarttje Heeel herkenbaar dat had ik vorige maand maar toen toch helaas ongesteld geworden?

@Madeliefjeee
Spannend wanneer ga je testen!!

@Tantan welkom wat spannend!

@Laurie en heb je vandaag weer getest? Voorzichtig gefeliciteerd!
Wij beginnen nu weer aan de wachtkamer
Waarschijnlijk is 25 april mijn nod dus het is weer afwachten, Fingers crossed voor iedereen in de wachtfase en onzekerheid
Zodra ik weet wanneer mijn eisprong is ga kijken wanneer ik uitgerekend ben etc haha heel stom, herkenbaar??
 
@tessaxx dankje! ☺️ Hihi heel herkenbaar. Ik heb ook de uitgerekende datum al berekend. Tel de dagen ook weer af totdat ik weer kan gaan testen. Mag van mezelf eigenlijk niet meer eerder testen dan mijn nod, om mezelf iets minder gek te maken, maar vind het wachten telkens zo lastig!
 
Welkom alle nieuwe meiden!
 
@Madeliefjee: Ahh, spannend. Dat zou een heel bijzonder verjaardagscadeau voor je vriend zijn!
@Laurie: Ik zie het ook! Heb je inmiddels al nog een keer getest?
@Tessax: Zo herkenbaar. Die wachtweken zijn echt killing!
@Idem: Ik ga extra hard voor jou duimen!
 
 
Terug
Bovenaan