Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

[quote quote=10551268]
@Nicollee: ja vreselijk hè dat wachten… Mijn man probeert me altijd een beetje op te vrolijken door te zeggen “ach als het ons deze maand niet gegund is dan voldoende maand” heel lief maar heb er niks aan, ik wil het NU haha ?
als het deze keer dan ook niet gelukt is wil ik wat erbij gaan proberen waar ik best goede verhay over lees: Conceive Plus Applicators 8 stuks (bij bol.com)
Bij je 2 eerste kindjes hoeveel rondes heeft dat geduurd als ik vragen mag?
Ik denk dat jullie het idd gezellig grboey gemaakt hebben ? in principe springt je eitje 24 tot 48 uur na de 1e detectie van lh-piek.
 
Groetjes Rowie
[/quote]
 
Haha herkenbaar heel lief van je man maar je bent liever gisteren zwanger dan vandaag ?
Naja we kunne niet meer doen dan wachten!!
 
 
@TanTan: vervelend altijd als je weer ongesteld wordt! ? Volgende keer misschien meer geluk misschien nog een tip (moet het zelf nog uitproberen als het dit x niet gelukt is) om Conceive Plus Applicators 8 stuks, te koop bij onder andere bol.com erbij te gebruiken. Lees ik goede verhalen over.
Groetjes Rowie
 
@Helenaa: spannend hè ? we hopen allemaal natuurlijk het liefst zo snel mogelijk zwanger te zijn! Bij een onregelmatige cyclus is je NOD lastig uit te rekenen vaak na het stoppen van een anticonceptie middel heeft je lichaam even de tijd nodig om je hormoonhuishouding weer op orde te krijgen. Ik persoonlijk durf nooit te snel te testen ik zou het gewoon even afwachten als ik jou was tot na die datum. De kans dat je in de 1e ronde zwanger raakt is 15% binnen 3 maanden 30% binnen 6 maanden 70% binnen een jaar 80% en binnen 2 jaar 90% (Volgens het internet ?) niet om je teleur te stellen maar een realistisch beeld te krijgen van de cijfers.
 
Groetjes Rowie
 
@Rember: mag ik vragen hoe lang geleden je bent gestopt met anticonceptie middel? Vaak heeft je lichaam namelijk even de tijd nodig om de hormoonhuishouding weer op orde te krijgen. Je zou ook een afspraak kunnen maken bij je huisarts die kan je wat voorschrijven om je hormoonhuishouding sneller op orde te krijgen.
 
Groetjes Rowie
 
Thanks! Ik had het gelezen ja ? Ik ben al een paar jaar geleden met de pil gestopt. Toen ik wakker werd had ik menstruatieachtige krampen in m'n buik. We wachten het maar netjes af.  Hoe lang zijn jullie al aan het proberen? 
 
@Helenaaa: we zijn al een tijdje bezig ongeveer 8 maanden maar toen was het ongepland zeg maar nu met echt plannen van de meest vruchtbare periode is dit ronde 4. 5 mei zou mijn NOD zijn dus ik hoop zo dat het nu raak is! Ik wil pas op 7 mei testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden in het begin kovhty ik steeds met vroege detectie die is toen 1x positief uitgeslagen week later begon mijn menstruatie dus ik wacht nu liever wat langer en het kost dan ook minder geld haha
Groetjes Rowie
 
@Rember: misschien een idee om een keer een afspraak bij de huisarts te maken? Ik zelf heb een hele fijne huisarts hij luistert altijd goed naar je en denkt ook echt mee als er iets is of is niet moeilijk met een eventuele doorverwijzing erg laagdrempelig dus ? 
Groetjes Rowie
 
Terug
Bovenaan