Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Hallo dames,
Hier vanochtend een positieve ovulatietest, iets eerder dan verwacht, gisteren hebben we het toevallig nog gezellig gemaakt en dit weekend gaan we er ook weer voor. En daarna beginnen de wachtweken weer. Op mijn nod zit ik in het vliegtuig dus ik test 1 dag voor nod deze ronde. In de koffer gaan zowel tampons als een test mee dus laten we hopen op goed nieuws op vakantie!
 
@Gebruiker10181654: ja duurt nog even maar ze hadden niet eerder plek. Wel fijn dat de afspraak staat idd. Twijfelde nog enorm vanochtend want het schoonzusje van mijn beste vriendin is daar doktersassistente. Kreeg ik natuurlijk net haar aan de telefoon ? wel apart dat zij het nu weet en de mensen die dichtbij mij staan niet haha
Ohja spannend altijd he dat wachten. Hopen dat het raak is. Ben jij wel altijd regelmatig ongesteld?
 
@Madeliefjeee: Hahahaha ben je lekker mee dan ? wat zei je; ik wil het met de dokter bespreken (bij mij als je een afspraak maakt vragen ze altijd de reden). Maar ze zou er niet over mogen beginnen als ze het weer das het mooie van beroepsgeheim. Snap ik helemaal dat je het apart vindt, dat heb ik met dit je verteld het eigenlijk aan vreemde dat je bezig bent enzo ipv vrienden en familie, maar moet zeggen dat het wel erg fijn is om het erover te hebben naast je partner ? ook omdat hij geen vrouw is en soms gewoon niet snapt wat het met je doet.
Ja ik ben altijd regelmatig 26 a 28 dagen eerder of later nog niet voorgekomen.
Groetjes Rowie
 
 
@Gebruiker10181654 ja dan lopen we ongeveer gelijk. Verwachtte nod was 7 mei, maar aangezien ik nu iets eerder een positieve ovulatietest heb kan het ook 5 of 6 mei zijn. Ik hou het op 7 mei en ga op 6 mei testen!
 
@Gebruiker10181654 ja! Dit is onze 5e ronde voor ons 2e kindje. We hebben al een zoontje van 2 (toen was het de 2e ronde al raak). En voor jullie?
Heb nu 2 uurtjes zeurende buikpijn alsof ik ongesteld moet worden. Dit heb ik altijd een (halve) dag na een positieve ovulatietest. Gisteren heb ik geen ovulatietest gedaan dus het zou best kunnen dat er toen ook al een smiley was. Mijn gevoel zegt dat dit dan de eisprong is.
 
@Idem: zo dan is het de 1e x wel snel gegaan als ik de cijfers moet geloven lukt dat bij minder dan 30%, jammer dat het nu dan langer duurt voor jullie. 
Goed dat je wat voelt, ik merk het niet alleen aan afscheiding.
we zijn al een tijdje bezig ongeveer 8 maanden maar toen was het ongepland zeg maar nu met echt plannen van de meest vruchtbare periode is dit ronde 4 (voor ons 1e kindje). 5 mei zou mijn NOD zijn dus ik hoop zo dat het nu raak is! 
Groetjes Rowie
 
Terug
Bovenaan