Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Hallo allemaal, 
Zou ik mij ook mogen melden in deze groep? mijn vriend is 34 en ik wordt bijna 30. Wij zijn bezig voor ons eerste kindje. We zitten nu in de 2 de ronde. Ik ben gestopt met de pil na 11 jaar slikken. In de eerste ronden had ik veel last van ongemaken die leken op zwangerschap maar uit eindelijk toch ongi geworden. Nu heb ik 16 april mijn eisprong gevoeld echt extreme buikpijn een uurtje lang rond die dagen hebben we geklust. Nu heb ik afgelopen week echt steken in mijn onderbuik en met vlagen misselijk, gevoelige borsten maar dat had ik vorige periode ook. Moe ben ik altijd dus daar merk ik geen verschil mee. Wel meer reuk vermogen dan anders. Vandaag ook ligt in mijn hoofd. Ik weet nog niet hoe mijn cyclus loopt de eerst ronde was ik 5 weken onder weg voor ik ongi word. Nu is mijn vraag wanneer zouden jullie testen? Ik vind het erg spannend om te vroeg te testen om telleurstelling te voor komen.
hopelijk kunnen jullie mij advies geven?
 
Hier ook weer op het leuke wachtbankje!!
Gisteren m'n ei gehad. Dus mijn nod is verplaatst naar 8 mei.
Wat zou een positieve test een perfect moederdag cadeau zijn ??
 
Spannend rowie.
Ik merk dat ik heel gespannen en zenuwachtig ben en dat dit een lange 2 weken gaan worden.
Gek he dit word ons 3e kindje en het blijft gewoon enorm spannend of het nu je 1e is of je 3e.
Ik heb afgelopen zaterdag mijn piek gemeten in de ochtend ik word dantoch onzeker of die gisteren is gesprongen of toch nog vandaag . Zaterdag en zondag gezellig gemaakt met mijn man
In principe moet het genoeg zijn maar neig dan altijd nog na vanavond nog een keertje extra ?maja hij zou al geweest moeten zijn gok ik?‍♀️
 
Helaas, gisteren is mijn menstruatie begonnen... Was wel weer even een teleurstelling... Nu maar weer op naar de volgende ronde!
 
Hee allemaal, al een paar dagen lees ik alle berichtjes op dit forum. Leuk om te zien hoe we allemaal hetzelfde doel hebben. Mijn vriend en ik zijn nu voor de eerste ronde voor ons eerste kindje bezig. Het zijn nu spannende dagen. Mijn cyclus is niet heel regelmatig, rond de 31 dagen. Nod is waarschijnlijk 30 april/1mei. Zouden jullie tot die datum wachten met testen? Ben zo benieuwd ?
 
Spannend Rowie en Nicolle! Wachten duurt dan lang he.
Jammer TanTan, op naar de volgende ronde! 
Welkom Helena, ik zou niet heel ver van te voren testen! 
 
Hier op dag 16, nog geen lh piek gevonden, hoop zo dat mijn cyclus weer normaal is. Vorige keer een cyclus van meer dan 130 dagen, als dat zo door gaat heb ik maar een paar kansen per jaar.. maar weer afwachten en ovulatietesten doen
 
@Nicollee: ja vreselijk hè dat wachten... Mijn man probeert me altijd een beetje op te vrolijken door te zeggen "ach als het ons deze maand niet gegund is dan voldoende maand" heel lief maar heb er niks aan, ik wil het NU haha ?
als het deze keer dan ook niet gelukt is wil ik wat erbij gaan proberen waar ik best goede verhay over lees:  Conceive Plus Applicators 8 stuks (bij bol.com) 
Bij je 2 eerste kindjes hoeveel rondes heeft dat geduurd als ik vragen mag?
 Ik denk dat jullie het idd gezellig grboey gemaakt hebben ? in principe springt je eitje 24 tot 48 uur na de 1e detectie van lh-piek.
 
Groetjes Rowie
 
Terug
Bovenaan