Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Welkom alle nieuwe meiden!
Gefeliciteerd Ingelle en Helena met jullie zwangerschap. Wat een fantastisch nieuws!
Balen voor de meiden waarbij de menstruatie is gestart. Ik heb iedereens NOD weer een gepast. Als iets niet klopt of als je er niet tussen staat, laat het me dan eventjes weten!
@Rowie: Is je menstruatie al doorgekomen?
Mijn NOD is rond 6 mei waarschijnlijk al, ipv 8 mei. Maar ik heb een hele onduidelijke ronde (Ik heb waarschijnlijk mijn piek gemist en weet niet meer precies wanneer mijn menstruatie precies startte). Dus ik kan helaas alleen maar afwachten, haha.
 
Gefeliciteerd ingelle en Helena!
Mijn vriend (31) en ik (28) zijn ook bezig ( druk aan het klussen) voor ons 1e kindje! Hoop zo dat het ons is gegund. Had mij voor genomen om er niet zo mee bezig te zijn maar automatisch gebeurd dat helaas wel. Vinden het beide super spannend. Nieuwe fase breekt hierbij aan, echt heel leuk! Als het mag dan zou ik ook wel erbij willen op de lijst. Zijn nu in ronde 2 en mijn NOD is zeer waarschijnlijk 28 mei maar durf het niet met zekerheid te zeggen omdat mijn lichaam natuurlijk ook aan het ontpillen is, teminste dat denk ik.
Liefs 
 
@Idem: Ja helaas wel dacht het gisteren al aan mijn lijf te voelen dat het niet zo mocht zijn deze ronde.
Ja snap ik, is ook balen maarja we moeten maar denken iedere ronde verder betekent dat de kans steeds groter wordt (volgens de cijfers).
Oké spannend zitten we weer dicht bij elkaar ? laten we hopen dat het deze ronde mag gaan lukken! Mijn NOD is 28 mei. Ik ben dan ook een lang weekend weg met mijn man dus zou leuk zijn als ik hem daar kan verassen. Dus zwangerschapstesten en tampons gaan mee haha.
Groetjes Rowie
 
@Lotussbloemen: Leuk, idd een hele spannende periode hè ? ik denk dat iedereen hier wel kan beamen dat je je voorneemt er niet zo mee bezig te zijn maar vooralsnog steeds bij ieder dingetje denkt oeh wat als dit of wat als dat... En Google je beste vriend word (voor mij tenminste wel) ?
We lopen dan gelijk mijn NOD staat ook op 28 mei.
Groetjes Rowie
 
Terug
Bovenaan