Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Ha dames, ik was erg druk de afgelopen dagen maar heb weer even bijgelezen. 
Gefeliciteerd Helena! Zie je wel dat de eerste keer ook prima raak kan zijn ;) 
Ik zelf snap het hier even niet zo goed.
Ik heb nadat dat ik stopte met de pil 3 cycli (46-40-36 dagen) bijgehouden met ovulatietests en temperaturen. Hierbij had ik telkens twee dagen een positieve ovulatietest en daarna netjes een temperatuurstijging gehad die aanhield tot de dag van menstruatie 13 dagen later. So far so good. 

Nou heb ik 13 april mijn laatste menstruatie gehad maar had ik op 29 april alleen 's avonds een positieve ovulatietest met geen symptomen. Daarna weer negatief en op 2 mei 's avonds en 3 mei 's morgens opnieuw positief. Nu wel met andere symptomen. Maar nou is mijn temperatuur nog steeds laag...
Is er iemand die weet hoe dit ineens zo verwarrend kan verlopen na 3 goede maar alleen wat lange cycli? 
 
@lotusbloemen Welkom! Hopelijk is het snel raak :) ik dacht er idd ook niet mee bezig te zijn maar onbewust toch ook wel! 
@sanna Dat is verwarrend.. afwachten dan maar weer! 
Ik heb een afspraak bij de dokter gemaakt, zit inmiddels op dag 25 en nog geen lh piek. Het zit mij niet lekker ook na mn lange cyclus van de vorige keren (over 130 dagen). Volgende week mag ik langskomen. Ben benieuwd, hoop dat het serieus genomen wordt
 
Gefeliciteerd Helenaaa met je zwangerschap! Wat goed dat het gelijk de eerste ronde raak was :)

Ik ben op dit moment toch weer bezig met ovulatietesten. Had mezelf eigenlijk voorgenomen om ze deze maand niet meer te doen, maar de control freak in mij wil toch wel graag weten wanneer ik precies de piek heb haha. Eergisteren en gisteren nog negatief. Volgens de Flo app had ik gisteren positief moeten testen, maar volgens mijn eigen berekening pas vandaag, dus hopelijk vandaag inderdaad positief. Heb wel de hele ochtend al last van kramp, wat ik altijd heb rond mijn ovulatie.
Het is zo dubbel want aan de ene kant word ik altijd zo onzeker van die testen op het moment dat ze dan nog negatief zijn (wat als de piek niet komt?), vandaar ook dat ik ze eigenlijk niet meer wilde doen, maar de drang om het toch te willen weten is te groot haha.

Volgens mijn berekening zou mijn nieuwe NOD op 21 mei zijn.

Voor alle meiden met de NOD deze komende dagen, succes met de laatste wachtdagen en hopelijk snel goed nieuws! :)
 
@rember, succes alvast bij de dokter! Ik snap best dat je met z'n lange cyclus dat niet nog eens wilt afwachten hoor. 
Hier vanmorgen toch een lichte temperatuurstijging, dus ik hoop dat dat netjes doorzet :) We hebben gelukkig wel doorgeklust. 
Mijn NOD is zoals het er nu uitziet dan inderdaad 18 mei, dus duimen maar. 
 
Hi dames!  Ik heb even een vraagje. Zijn er hier dames die een mirena hebben gehad? Zo ja; hadden jullie ook een veel lichtere menstruatie na het verwijderen? (Mirena is 3 weken geleden verwijderd dus wel snel weer op gang gelukkig). Ik ben nu ongesteld (dag 3) en het is echt niet veel.. had wel woensdag en gisteren flink buik- en rugpijn maar vandaag niet meer. 


Iemand dit ook gehad? 
Hoor het graag☺️☺️ 
 
Ik heb ook een mirena gehad en zowel bij de 1e als de 2e keer verwijderen had ik inderdaad ook de eerste menstruatie niet zo heel veel bloedverlies en ook maar 3 dagen. Was/ben wel direct weer heel regelmatig met mijn cyclus. Maar ik had ook toen het spiraaltje er nog in zat dat ik wat lichte kramp had tijdens de periode dat mijn menstruatie zou zijn, dus heb het idee dat mijn cyclus altijd gewoon regelmatig is doorgelopen. Had alleen met het spiraaltje geen bloedverlies.

Vandaag helaas nog steeds geen positieve ovulatietest :( morgen nog maar eens proberen. Voel me er wel een beetje onzeker door want alle andere maanden ben ik dus echt heel erg regelmatig en nu had ie vandaag dus eigenlijk positief moeten zijn. Maak mezelf dan een beetje gek haha
 
Terug
Bovenaan