Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Hoi TanTan,
 
Had je dit alleen de 1e menstruatie na verwijdering of hield dit langer aan? 
Het is nu al bijna weer over, en het was al niet zoveel. Vraag me dan wel af of dit wel oké is voor een evt zwangerschap omdat het slijmvlies dus nog niet zoveel was opgebouwd blijkbaar. Fijn dat het meteen regelmatig was. Ik heb zolang AC gebruikt inmiddels 12 jaar dus van mijn cyclus heb ik geen idee. Was nu wel 13 dagen na mijn eisprong ongesteld dus hoop dat het regelmatig blijft (liefst natuurlijk zwanger haha) 
 
Merk je wat van je ovulatie? Ik heb dan buikpijn en voel me niet helemaal top dus kan het daaraan herleiden (maar deed wel ovulatie testen afgelopen maand, ga ik vanaf volgend weekend ook weer doen. Ben benieuwd.
Hoe lang ben jij al bezig? 
 
Hoi TanTan,
 
Had je dit alleen de 1e menstruatie na verwijdering of hield dit langer aan? 
Het is nu al bijna weer over, en het was al niet zoveel. Vraag me dan wel af of dit wel oké is voor een evt zwangerschap omdat het slijmvlies dus nog niet zoveel was opgebouwd blijkbaar. Fijn dat het meteen regelmatig was. Ik heb zolang AC gebruikt inmiddels 12 jaar dus van mijn cyclus heb ik geen idee. Was nu wel 13 dagen na mijn eisprong ongesteld dus hoop dat het regelmatig blijft (liefst natuurlijk zwanger haha) 
 
Merk je wat van je ovulatie? Ik heb dan buikpijn en voel me niet helemaal top dus kan het daaraan herleiden (maar deed wel ovulatie testen afgelopen maand, ga ik vanaf volgend weekend ook weer doen. Ben benieuwd.
Hoe lang ben jij al bezig? 
 
@ Danielleeeee ik had na het verwijderen van mijn spiraal ook het idee dat mijn menstruatie vrij weinig was. Maar had jaren de pil gebruikt en ook al 8 jaar een spiraal dus kon het me ook niet echt meer herinneren. Ik had twee wat kortere cycli van 26 dagen, daarna werd het 27 en 28 en nu inmiddels bijna 23 weken zwanger :)
 
[quote quote=10553679]@ Danielleeeee ik had na het verwijderen van mijn spiraal ook het idee dat mijn menstruatie vrij weinig was. Maar had jaren de pil gebruikt en ook al 8 jaar een spiraal dus kon het me ook niet echt meer herinneren. Ik had twee wat kortere cycli van 26 dagen, daarna werd het 27 en 28 en nu inmiddels bijna 23 weken zwanger ?[/quote] Hoi hoi. Dank je voor je reactie. Ja ik dus ook, weet in ieder geval wel dat ik daarvoor veel meer bloedverlies had. Na 4 menstruaties ben je dus zwanger geworden? Wat fijn! Gefeliciteerd! Voel je je goed? 
 
@Danielleeeee ik had alleen de eerste keer na het verwijderen dat de 3e dag van de menstruatie al heel erg weinig was. Nu heb ik meestal 4 dagen menstruatie en de 4e dag is dan wel steeds minder en dag 5 is het eigenlijk zo goed als voorbij, maar volgens mij is dat redelijk normaal. Ik heb eerst 8 jaar een spiraaltje gehad, toen de zwangerschap van mijn eerste kindje gehad en daarna nog eens ruim 2 jaar een spiraaltje, dus ik kan me eerlijk gezegd ook niet echt meer herinneren hoe mijn menstruaties hiervoor waren haha. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook alleen maar die eerste menstruatie gehad en daarna was het al raak, dus ook daar kan ik niet zoveel uit afleiden. Deze keer duurt het helaas iets langer en zitten we nu in poging 6. Afgelopen februari had ik een positieve zwangerschapstest, maar dit is helaas rond week 5 a 6 alsnog mis gegaan...

Het fijne van een spiraaltje is dat dit je cyclus niet 'stopt' zoals de pil, zodat dus eigenlijk direct na het verwijderen je cyclus over het algemeen direct weer normaal doorgaat. Ik heb de afgelopen maanden ook telkens op dag 13 of 14 mijn eisprong gehad. Alleen deze maand is het dus opeens even iets anders... Ik had eigenlijk eergisteren een positieve ovulatietest verwacht, maar vandaag nog steeds niet. Dus ik hoop dat ie morgen toch echt positief is.

Ik heb inderdaad ook altijd krampen rond de ovulatie. Die heb ik nu ook al 2 dagen, dus ik verwacht dat het er wel aan zit te komen. Vind het dan toch fijn om de bevestiging van zo'n test te hebben haha.
 
Hee meiden!
Balen voor de meiden die ongesteld zijn geworden! :(
Hier nog geen menstruatie te bekennen. Heb vandaag getest en deze was negatief. Dus helaas nog even afwachten.
 
Terug
Bovenaan