Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

[quote quote=10553787]@Danielleeeee ik had alleen de eerste keer na het verwijderen dat de 3e dag van de menstruatie al heel erg weinig was. Nu heb ik meestal 4 dagen menstruatie en de 4e dag is dan wel steeds minder en dag 5 is het eigenlijk zo goed als voorbij, maar volgens mij is dat redelijk normaal. Ik heb eerst 8 jaar een spiraaltje gehad, toen de zwangerschap van mijn eerste kindje gehad en daarna nog eens ruim 2 jaar een spiraaltje, dus ik kan me eerlijk gezegd ook niet echt meer herinneren hoe mijn menstruaties hiervoor waren haha. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook alleen maar die eerste menstruatie gehad en daarna was het al raak, dus ook daar kan ik niet zoveel uit afleiden. Deze keer duurt het helaas iets langer en zitten we nu in poging 6. Afgelopen februari had ik een positieve zwangerschapstest, maar dit is helaas rond week 5 a 6 alsnog mis gegaan… Het fijne van een spiraaltje is dat dit je cyclus niet ‘stopt’ zoals de pil, zodat dus eigenlijk direct na het verwijderen je cyclus over het algemeen direct weer normaal doorgaat. Ik heb de afgelopen maanden ook telkens op dag 13 of 14 mijn eisprong gehad. Alleen deze maand is het dus opeens even iets anders… Ik had eigenlijk eergisteren een positieve ovulatietest verwacht, maar vandaag nog steeds niet. Dus ik hoop dat ie morgen toch echt positief is. Ik heb inderdaad ook altijd krampen rond de ovulatie. Die heb ik nu ook al 2 dagen, dus ik verwacht dat het er wel aan zit te komen. Vind het dan toch fijn om de bevestiging van zo’n test te hebben haha.[/quote]
Mijn menstruatie is sinds gister avond voorbij dus ook maar 4,5 dag. Oh wat naar om te horen zeg, dat het mis is gegaan? 
Wel fijn dat het tot nu toe zo regelmatig was. Ik was ook enorm verbaast dat ik 13 dagen na mijn eisprong al mijn menstruatie had. Vroeger (12 jaar geleden voordat ik AC gebruikte was het zo onregelmatig en 8 dagen bloedverlies) dus dit was een wereld van verschil. 


 
Heb je inmiddels je eisprong gehad? 
 
@Madeliefjeee: Jeetje balen zeg! ? Gaat het weer een beetje inmiddels? Probeer in ieder geval positief te blijven denken ook al zal dat lastig zijn ? ik hoop dat je snel duidelijkheid mag krijgen!
Groetjes Rowie
 
@Madeliefjeee, wat vervelend ? Zeker als je het niet had verwacht. Hopelijk komt er een vervolgstap waar je wat aan hebt ?
@Caramel, spannend. Nog steeds niet ongesteld geworden? 
Bij mij was de cyclus deze keer erg vaag door meerdere keren positieve ovulatietests maar geen temperatuurstijging. Maar FF  heeft vandaag mijn eisprong op 7 mei gezet, dus nu op het wachtbankje. 
Mijn nieuwe NOD is nu 21 mei. 
 
@Caramel en weet je inmiddels al meer? Hopelijk goed nieuws!

@Rowie hahah ja echt he. Je weet precies hoe lang je nog moet wachten en toch ga je weer tellen hoeveel dagen nog hihi.

@Madeliefjeee aaah wat rot zeg! Hopelijk krijg je snel wat meer te horen over de vervolgstappen.

@Danielleeeee wel fijn dat de menstruatie geen 8 dagen meer duurt. Hopelijk is het bij jou verder ook heel regelmatig. Of natuurlijk gewoon gelijk raak haha. Dat zou het fijnste zijn :)

Ik heb inmiddels mijn eisprong gehad :) had afgelopen zondag een positieve test gelukkig. Nu weer vol spanning wachten tot 23 mei.
 
Oh @TanTan, dan kunnen we ongeveer samen aftellen ?

Ik merk ook dat het mij niet helemaal lukt om er niet te vaak aan te denken, zeker tussen de eisprong en NOD niet ?
 
Ik ben vandaag naar de huisarts geweest en ben doorgestuurd met vermoeden pcos. Wachtttijd meer dan 85 dagen.. inmiddels op dag 32 en nog geen eisprong 
 
Voor de mensen die het vroegen, de huisarts zou contact met mij opnemen over de vervolgstappen. Heb geen idee wanneer. Had gehoopt deze week al.
@Rember: wow 85 dagen wachten voordat je terecht kan? ?
Ik ben woensdags naar de huisarts geweest en 5 dagen later had ik een echo in het ziekenhuis.
 
 
 
Terug
Bovenaan