Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

[quote quote=10559863]@Danielleee ik heb dit ook gehad toen mijn spiraal eruit was. Paar dagen voor mijn menstruatie ineens onwijs misselijk. Juist de cyclus dat ik zwanger bleek dit niet gehad. Misselijkheid door zwangerschap komt vaak pas vanaf een week of 6 omdat dan je zwangerschapshormoon flink gestegen is. Maar andere hormonen zoals progesteron kunnen natuurlijk ook klachten veroorzaken[/quote]

>
Dank voor je reactie. Ik had dit vorige maand namelijk niet toen ik ongesteld werd dus daarom vond ik het gek. Ik ga het afwachten meer kan ik toch niet doen haha! 
 
[quote quote=10559866]@Danielleeeee: mijn man neemt foliumzuur en deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/davitamon-compleet-man-met-extra-selenium-en-zink-multivitaminen-man-30-tabletten/9200000094164434/?bltgh=pYhERnfxONyNrgVom95BHg.2_26.27.ProductPageUrl Groetjes Rowie[/quote]

@Rowie
Dank je wel!! Enne, fijne verjaardag morgen he! Hoop dat het een leuke/fijne dag is (ondanks dat je toch ongesteld bent geworden)
Groetjes!! 
 
Ik ben ook weer terug na een lekker weekendje weg! 


@Danielleeeee, mijn man slikt ook de Davitamon compleet man. Geen foliumzuur (nog). 

Helaas nog steeds niet ongesteld geworden. Maar vanmiddag gelukkig de afspraak met de verloskundige. Dus ik hoop dat ik er wat aan heb/ze me een beetje gerust kan stellen. 
 
@Danielleeeee: hij is woensdag jarig maar wel heel lief dat je er aan denkt! ?
Graag gedaan, heb er verschillende onderzoeken over gelezen het duurt wel ongeveer 3 maanden voor het effect begint te krijgen (foliumzuur tenminste). Zink en selenium zou al met een maand opgenomen moeten zijn. Foliumzuur duurt schijnbaar langer bij mannen om de kwaliteit te verbeteren.
Hoe voel je, je?
Groetjes Rowie
 
Hoe gaat het met iedereen? Er Komen weer wat nods aan volgens mij?
@danielleee de 1e en @idem de 3e en ik de 4e. Zijn er verder nog dames voor wie dit een spannende week is?
 
Ik heb mijn bezoek aan de verloskundige als heel positief ervaren. Aardige vrouw en ze vond het ook leuk om weer eens iemand te kunnen helpen die (nog) niet zwanger is.
Ze heeft goede hoop dat deze cyclus gewoon wat van slag is en dat de volgende gewoon weer normaal wordt. Al zou het kunnen dat ze wel gewoon wat langer blijven. Dat hoort dan bij mij. Voor nu moest ik gewoon afwachten of er alsnog een goede eisprong komt of dat ik alsnog ongesteld wordt en als dat nou straks beide nog steeds niet gebeurd even naar de huisarts. Ze heeft voor de zekerheid bloed laten prikken om uit te sluiten dat ik toch zwanger zou zijn, maar daar verwacht ik niks van. 


Nou hoop ik alleen nog dat deze rommelige cyclus dan niet nog weken gaat duren en dat we gewoon snel aan een nieuwe ronde kunnen beginnen. Deze onzekerheid is nog vervelender dan gewoon wachten ?
 
[quote quote=10559979]Ik ben ook weer terug na een lekker weekendje weg! @Danielleeeee, mijn man slikt ook de Davitamon compleet man. Geen foliumzuur (nog). Helaas nog steeds niet ongesteld geworden. Maar vanmiddag gelukkig de afspraak met de verloskundige. Dus ik hoop dat ik er wat aan heb/ze me een beetje gerust kan stellen.[/quote]

@Sanna
Dank je wel! Ik ga even afwachten als ik ongesteld word gaat mijn vriend dat ook gebruiken! 
Jammer dat je nog niet ongesteld bent geworden. Heel fijn dat je een goed gesprek hebt gehad! 
 
Terug
Bovenaan