Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

[quote quote=10560119]@Danielleeeee: hij is woensdag jarig maar wel heel lief dat je er aan denkt! ? Graag gedaan, heb er verschillende onderzoeken over gelezen het duurt wel ongeveer 3 maanden voor het effect begint te krijgen (foliumzuur tenminste). Zink en selenium zou al met een maand opgenomen moeten zijn. Foliumzuur duurt schijnbaar langer bij mannen om de kwaliteit te verbeteren. Hoe voel je, je? Groetjes Rowie[/quote]
@Rowie
Oh haha ik dacht dat het vandaag was. Oh top! Dank je voor de info. 
Nou.. vandaag wonderbaarlijk goed, ik dacht met zoals ik mij gisteren voelde dat het vandaag niet zo best zou zijn. Voel me mentaal juist heel goed vandaag. Lichamelijk steeds meer zere borsten en verder eigenlijk niks.. vannacht heel slecht geslapen zonder reden.
Dus afwachten of ik morgen of woensdag ongesteld word...
Jij weer vol goede moed deze maand in? ???? 
 
[quote quote=10560171]Hoe gaat het met iedereen? Er Komen weer wat nods aan volgens mij?@danielleee de 1e en @idem de 3e en ik de 4e. Zijn er verder nog dames voor wie dit een spannende week is?[/quote]
@Odie
Zie m'n berichtje van net naar Rowie.. vandaag dus heel goed. Alleen steeds meer zere borsten.
En jij?? Vind het nu toch iets meer spannend.. ????
 
@danieleeeee spannend he. Hier alles prima, voel me gewoon normaal, geen klachten ook. Ben benieuwd naar je uitslag overmorgen!! Ik kan echt niet wachten om te testen, hopen dat ik niet ongesteld word ?
 
[quote quote=10560204]@danieleeeee spannend he. Hier alles prima, voel me gewoon normaal, geen klachten ook. Ben benieuwd naar je uitslag overmorgen!! Ik kan echt niet wachten om te testen, hopen dat ik niet ongesteld word ?[/quote]
@Odie
Haha enorm. Alleen probeer niet teveel te hopen want is pas 2e ronde en je weet het toch nooit. Die symptomen, wel of niet.. zeg het maar.. We moeten afwachten? Ben ik zooooo niet goed in haha. Wel lekker aan t werk dus lekker afleiding geen tijd om erover na te denken, tot ik thuis ben en weer op het forum kijk hahahaha
 
@danielleeeee hahahha precies dat. Tijdens werk nergens last van en na 5uur is het ineens weer nadenken en forum checken ? en maar aftellen hahah
 
[quote quote=10560217]@danielleeeee hahahha precies dat. Tijdens werk nergens last van en na 5uur is het ineens weer nadenken en forum checken ? en maar aftellen hahah[/quote]
@Odie
Haha ja hè? Vandaag gelukkig afleiding. Ik heb voor de 2e nacht op rij 0,0 geslapen het lukte maar niet. Had ik vorige maand ook voordat ik ongesteld werd (en vroeger ook altijd) dus ik denk meteen.. slecht teken?
 
Hoe gaat het vandaag bij jou?
 
@Danielleeeee: hmm kan alle kanten op dus ? laten we hopen dat je gewoon lekker zwanger bent ? misschien heb je wel slecht geslapen omdat je bewust (onbewust) veel bezig bent met je NOD.
Ja hoor, was weer even balen en mopperen maar ja het is niet anders en heb er alle vertrouwen in dat het een keer gaat lukken alleen dat het wat langer duurt is jammer natuurlijk.
Groetjes Rowie
 
 
Terug
Bovenaan