Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

[quote quote=10559808]Yes hier op dag 32 een positieve ovulatietest! ? Denk dat mij nod rond 13/14 juni is?[/quote]
@Madeliefje
Oh wat fijn voor je!! Veel plezier? 
 
[quote quote=10559228]@Danielleeeee: Ja joh steeds als, je denkt je lijf te kennen loopt het toch weer net even anders haha. Dank je, ik ga nu ook mijn telefoon lekker wegleggen, lees het zondag allemaal wel weer ? dus hopelijk beide goed bericht ? Groetjes Rowie[/quote]

@Rowie
En?? Heb je getest? 
Ik wel vanmorgen en negatief (was te verwachten?) Nu echt tot woensdag wachten mits ik ongesteld word. 


Hoe voel je je??
 
@madeliefje wat fijn! Extra gezellig maken deze dagen!
@danielle vandaag voel ik mezelf weer goed en happy! Leuke ochtend gehad en vanmiddag lekker thuis quality time met ons gezin. Naar he als je jezelf niet voelt. Ben benieuwd of we misschien wel allemaal geluk hebben deze ronde!
@rowie benieuwd of je hebt getest en naar de uitslag natuurlijk!
 
@danieleee ik voel me qua humeur vandaag wel weer prima, alleen was vanmorgen wat misselijk. Soms lees ik dat dit een teken kan zijn maar aan de andere Kant heb ik dat ook wel is als ik ongesteld moet worden dus we gaan het zien..nog even volhouden tot zaterdag ?
 
Hi dames, update vanuit mijn kant ik ben helaas vrijdagavond ongesteld geworden ? dus was weer even mopperen en balen en nu maar weer door voor de volgende ronde. Hoop dat het bij jullie beter gaat.
Groetjes Rowie
 
[quote quote=10559827]@madeliefje wat fijn! Extra gezellig maken deze dagen! @danielle vandaag voel ik mezelf weer goed en happy! Leuke ochtend gehad en vanmiddag lekker thuis quality time met ons gezin. Naar he als je jezelf niet voelt. Ben benieuwd of we misschien wel allemaal geluk hebben deze ronde! @rowie benieuwd of je hebt getest en naar de uitslag natuurlijk![/quote]
@Idem
Fijn dat je je beter voelt! Ik doe vandaag ook gewoon helemaal niks en leg me er ff bij neer. Heb dit meestal een dag of 2. 

 
[quote quote=10559832]Hi dames, update vanuit mijn kant ik ben helaas vrijdagavond ongesteld geworden ? dus was weer even mopperen en balen en nu maar weer door voor de volgende ronde. Hoop dat het bij jullie beter gaat. Groetjes Rowie[/quote]
@Rowie
Ah nee.. wat klote zeg.. gadsie balen voor je!!
 
Ik wil jullie ff wat anders vragen. Gebruiken jullie mannen ook supplementen? 
Ik gebruik zelf foliumzuur met vitamine D. 
Ik las dat voor mannen ook foliumzuur wordt geadviseerd maar dan wel samen met zink. Ik las dat dit goed kan zijn voor het zaad van de man. 
Heb het er met mijn vriend over gehad en als het deze maand niet gelukt is wil hij dit wel gaan gebruiken. 


Hoe denken jullie hierover? 
 
Terug
Bovenaan