Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

[quote quote=10559830]@danieleee ik voel me qua humeur vandaag wel weer prima, alleen was vanmorgen wat misselijk. Soms lees ik dat dit een teken kan zijn maar aan de andere Kant heb ik dat ook wel is als ik ongesteld moet worden dus we gaan het zien..nog even volhouden tot zaterdag ?[/quote]

@Odie
Fijn dat je je vandaag beter voelt! Dat van die misselijkheid had ik dus vannacht en vorige week ook al een keer. Vandaag ook weer vage buikpijn pff. Afwachten is het enige dat je kunt doen. 
idd deze ????????
 
@Rowie: Balen zeg! 
@Danielle: mijn vriend gebruikt geen supplementen. Maar ik denk dat ik me er wel in ga verdiepen, voor de volgende ronde als die komt. Maar je kan het altijd proberen toch? Het kan nooit kwaad volgens mij
 
[quote quote=10559844]
@Rowie: Balen zeg!
@Danielle: mijn vriend gebruikt geen supplementen. Maar ik denk dat ik me er wel in ga verdiepen, voor de volgende ronde als die komt. Maar je kan het altijd proberen toch? Het kan nooit kwaad volgens mij
[/quote]
@Madeliefje
Ja idd, ik ga er eens even meer info over opzoeken. Kan nooit geen kwaad lijkt mij. Voor de man is net zo belangrijk als voor ons, ja toch??
 
Nou ik lig weer gevloerd op de bank weer enorm misselijk zoals vannacht pfff? alles stinkt. Iemand die dit herkent vóórdat menstruatie begint? 
 
@Danielleee ik heb dit ook gehad toen mijn spiraal eruit was. Paar dagen voor mijn menstruatie ineens onwijs misselijk. Juist de cyclus dat ik zwanger bleek dit niet gehad. Misselijkheid door zwangerschap komt vaak pas vanaf een week of 6 omdat dan je zwangerschapshormoon flink gestegen is. Maar andere hormonen zoals progesteron kunnen natuurlijk ook klachten veroorzaken
 
@Danielleeeee: mijn man neemt foliumzuur en deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/davitamon-compleet-man-met-extra-selenium-en-zink-multivitaminen-man-30-tabletten/9200000094164434/?bltgh=pYhERnfxONyNrgVom95BHg.2_26.27.ProductPageUrl 
Groetjes Rowie
 
Terug
Bovenaan