Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@Danielleeeee 
Dankjewel!! Het is ons eerste kindje, mijn vriend heeft 2 kindjes van een ander huwelijk dus er zijn wel 2 stiefkindjes al bij het gezin :)
Ben nog steeds misselijk en duizilig. De test vanochtend was negatief maar moet morgen pas ongesteld worden officieel.
Echt heel gek, maar ben benieuwd hoe het loopt! 
Oh grappig dat we in de zelfde ronde zitten! Hou jij ook je ovulatie etc al bij?>
 
[quote quote=10562962]@Danielleeeee Dankjewel!! Het is ons eerste kindje, mijn vriend heeft 2 kindjes van een ander huwelijk dus er zijn wel 2 stiefkindjes al bij het gezin ? Ben nog steeds misselijk en duizilig. De test vanochtend was negatief maar moet morgen pas ongesteld worden officieel. Echt heel gek, maar ben benieuwd hoe het loopt! Oh grappig dat we in de zelfde ronde zitten! Hou jij ook je ovulatie etc al bij?>[/quote]

@Cocooo
Leuk leuk! Voor die van ons ook?
Oh.. spannend!!! 
Ja zeker! Ik heb eigenlijk alle (tot nu toe) cyclussen mijn ovulatie op de 14e dag en altijd de 27e dag mijn menstruatie. Dus tot nu toe regelmatig en mag ik echt niet klagen! Vind het toch wel weer spannend deze keer.. verwacht maandag mijn ovulatiepiek. 


Ik duim voor je!!
 
[quote quote=10562947]
@Danielleeeee: Heel slim haha waarschijnlijk is je voornemen na 2 dagen weer weg en ga je toch weer de dagen tellen enzo ? Ik temperatuur ook houd een curve ervoor bij zodat ik kan monitoren hoe mijn cyclus verloopt en wanneer mijn eisprong is geweest.
Groetjes Rowie [/quote]
 
@Rowie Hahaha klopt! Maar ik weet nu door de voorgaande 2 menstruaties wel waar ik op moet letten.. had beide keren dezelfde klachten/symptomen met naderende menstruatie aan de ene kant fijn maar andere kant niet omdat je weet dat je dan ongesteld gaat worden maar goed.  We doen wat we kunnen doen hè. Ander vraagje; hoe vaak hebben jullie seks in je vruchtbare week?  Wij dus 5 keer. 1e dag vruchtbare week, 2e dag niet; 3e dag wel, 4e dag niet. En dan dag voor de eisprong, dag van de eisprong en dag na de eisprong (dus dan wel 3 dagen achtereen) Doet de rest dit ook?  


Daarna eigenlijk gewoon wanneer we zin hebben. En dit geldt ook voor de eerste dagen na de menstruatie. 
 
@Danielle
Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Het moet ook geen moeten worden.
Ik merk wel dat ik in mijn vruchtbare periode er zelf ook meer zin in heb, dus dat we het vaker doen. Vriendlief heeft hier geen problemen mee. Maar de ene keer is dat om de dag, dan weer elke dag, en dan weer om de 2 dagen. Ligt ook net een beetje aan de dag en hoe we ons voelen.
 
[quote quote=10563128]
@Danielle
Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Het moet ook geen moeten worden.
Ik merk wel dat ik in mijn vruchtbare periode er zelf ook meer zin in heb, dus dat we het vaker doen. Vriendlief heeft hier geen problemen mee. Maar de ene keer is dat om de dag, dan weer elke dag, en dan weer om de 2 dagen. Ligt ook net een beetje aan de dag en hoe we ons voelen.
[/quote]
 @Merlina
Ja het staat er een beetje krom zie ik nu, alsof het anders zonder zin is??‍♀️? Maar dat is natuurlijk niet zo! 


Klopt dat heb ik ook in die week idd! 
 
@Danielleeee, ik houd jullie zeker op de hoogte, maar tot nu toe niks. Maar ik las dat dat een paar dagen kan duren na de laatste tablet. 
Ik houd ook mijn temperatuur bij al sinds het stoppen met de pil. Ik vind dit heel fijn werken en kan duidelijk de eisprong zien. Hierdoor kon ik dus ook zien dat er deze cyclus geen eisprong was ook al was er wel een positieve ovulatietest. 
 
[quote quote=10563181]@Danielleeee, ik houd jullie zeker op de hoogte, maar tot nu toe niks. Maar ik las dat dat een paar dagen kan duren na de laatste tablet. Ik houd ook mijn temperatuur bij al sinds het stoppen met de pil. Ik vind dit heel fijn werken en kan duidelijk de eisprong zien. Hierdoor kon ik dus ook zien dat er deze cyclus geen eisprong was ook al was er wel een positieve ovulatietest.[/quote]

@Sanna
Klopt meestal een paar dagen. Ik hoop dat je cyclus dan weer 'normaal' verloopt met eisprong! 
Ja ik nog niet vanaf het begin, alleen ik moet zeggen ik temp echt niet elke ochtend op precies hetzelfde tijdstip (door de weeks wel vanwege werk) Weekend dus uurtje of 2 later maar wel als ik meteen wakker ben (hij ligt op m'n nachtkastje)
Hoe doe jij dat? M'n temp is deze week vrijwel elke keer gelijk namelijk. Verwacht maandag m'n eisprong. 
 
@Danielleeee: Fijn dat je het aan je lijf voelt ? ik merk het vaak aan een gek borrelend/pruttelend onderbuik gevoel. Wij hebben in de vruchtbare periode altijd om de dag seks tenzij we meer zin hebben. ?
Groetjes Rowie
 
Terug
Bovenaan