Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@Danielleeee, ik kan doordeweeks gelukkig heel consequent tempen met mijn werk. In het weekend staat mijn wekker om dezelfde tijd als doordeweeks. Dan temp ik en ga ik daarna verder slapen ? Dat werkt voor mij prima.
Ik merk wel echt verschil als ik eerder of later meet. Op de dagen dat ik echt veel eerder op moet meet ik niet of markeer ik ‘m als onbetrouwbaar. 
 
Hoi meiden,
Ik doe niet aan tempratuur bijhouden, zag daar wat over staan haha. Eerst deed ik vanaf dag 10 ovulatietesten maar na 20 dagen was ik daar mee gestopt, ik doe het nu wanneer ik denk dat de ovulatie er aan komt, merk het wel aan het cervix slijm(schrijf ik dat goed? ?) 
Ben gister ongesteld geworden helaas, maar al een heel stuk kortere cyclus dan de vorige. Deze keer was die 62 dagen. 
 
 
Hey meiden, even een andere vraag.
Hebben jullie rond de eisprong altijd dezelfde klachten of is dit elke maand anders.
Ik merk zelf bijvoorbeeld de ene maand er bijna niks van (op het vruchtbare slijm na, hierin kan ik aflezen wanneer mijn eisprong ongeveer komt) en de andere maand heb ik bijvoorbeeld last van mn borsten en tepels. Maar hier zit niet echt een regelmaat in.
 
[quote quote=10563253]
@Danielleeee, ik kan doordeweeks gelukkig heel consequent tempen met mijn werk. In het weekend staat mijn wekker om dezelfde tijd als doordeweeks. Dan temp ik en ga ik daarna verder slapen ? Dat werkt voor mij prima.
Ik merk wel echt verschil als ik eerder of later meet. Op de dagen dat ik echt veel eerder op moet meet ik niet of markeer ik ‘m als onbetrouwbaar.
[/quote]

@Sanna
Oh dat is fijn. Ik ga echt m'n wekker niet zetten in het weekend haha. Ik heb vanmorgen 2 uurtjes later gemeten en m'n temp is gewoon hetzelfde (nog) vanaf morgen weer elke ochtend stipt half 7. We gaan het zien! 


 
 
[quote quote=10563314]Hey meiden, even een andere vraag. Hebben jullie rond de eisprong altijd dezelfde klachten of is dit elke maand anders. Ik merk zelf bijvoorbeeld de ene maand er bijna niks van (op het vruchtbare slijm na, hierin kan ik aflezen wanneer mijn eisprong ongeveer komt) en de andere maand heb ik bijvoorbeeld last van mn borsten en tepels. Maar hier zit niet echt een regelmaat in.[/quote]
 
@Merlina
Ik merk tot nu toe (dit is m'n 3e maand) Ook wisselende dingen. Ik hou de app Femometer bij dus ik kan dan zien hoe of wat qua klachten. Cervix slijm idd ook dat is elke maand hetzelfde. Had vorige maand gevoelige tepels en nu totaal niet. Ook erg wisselend hier. 
 
[quote quote=10563307]Hoi meiden, Ik doe niet aan tempratuur bijhouden, zag daar wat over staan haha. Eerst deed ik vanaf dag 10 ovulatietesten maar na 20 dagen was ik daar mee gestopt, ik doe het nu wanneer ik denk dat de ovulatie er aan komt, merk het wel aan het cervix slijm(schrijf ik dat goed? ?) Ben gister ongesteld geworden helaas, maar al een heel stuk kortere cyclus dan de vorige. Deze keer was die 62 dagen.[/quote]

@Rember
Ik sinds kort hoor, maar weet niet hoe lang ik dat ga blijven doen hahaha. Ben er dan dus nog meer mee bezig en dat wil ik eigenlijk niet.
Cervix slijm helemaal goed geschreven hahaha. Wat fijn dat deze cyclus korter is! Hoop voor je ook voor de volgende (liever zwanger natuurlijk) maar je snapt me! ?
 
@merlina, ik merkte het idd aan het vruchtbare slijm, en kreeg ineens veel puistjes!
@danielle ja ik snap je! Zo blijf je er nog meer mee bezig idd! En we denken er al zoveel aan ? hopelijk is het voor ons allen snel raak!
 
@rember, wat jammer dat je ongesteld bent geworden maar fijn dat je cyclus wat korter wordt, hopelijk blijft dat doorzetten. 


@merlinda, het is bij mij niet elke keer hetzelfde. Ene keer meer slijm dan de andere keer. Maar wel elke keer een dag een wat zeurderige pijn links of rechts bij mijn baarmoeder. Verder spoor ik ‘m vooral op met de ovulatietesten. 


Bij mij is het temperaturen inmiddels zo'n onderdeel van het ochtendritueel geworden dat ik er niet eens meer echt over nadenk. Maar achteraf als referentie om de eisprong te bevestigen of te weten dat de ongesteldheid eraan komt is het wel fijn. 


Zijn jullie ook allemaal aan de 'gewone' pil geweest, en hoe lang zijn jullie daar al mee gestopt? 
 
Terug
Bovenaan