Vrouwen zwanger na corona vaccin?

Hallo!
Ik heb 1 maart mijn eerste vaccinatie gehad, Astra Zenica, en 19 mei de tweede. Ik ben nu 7 weken zwanger, waarschijnlijk rond de tweede prik mijn eisprong gehad en dus zwanger geraakt. 12 mei was de eerste dag van de cyclus waarin ik zwanger ben geworden. De vaccinatie heeft bij mij dus geen effect gehad op mijn vruchtbaarheid, ik was vanaf eind november gestopt met de pil.
 
Ik heb in januari en februari de eerste en tweede pfizer vaccinatie gehad. Ben nu 7 weken zwanger. Was meteen raak! Had ik niet verwacht aangezien we er met onze dochter bijna een half jaar er over gedaan hadden.
Geen zorgen maken dus om t vaccin. Geeft geen enkel probleem wbt vruchtbaarheid, dat zijn allemaal fabeltjes
 
Ik zit in een fertiliteitstraject en heb ook heel erg zitten twijfelen over wel of niet inenten. Ik was zwanger maar heb met 18 weken de zwangerschap moetrn beëindigen, omdat onze dochter niet levensvatbaar bleek te zijn. Op dit moment zit ik te wachten op een cryo terugplaatsing die hopelijk dit weekend kan plaatsvinden. Het advies was om daarom sowieso te wachten ivm mogelijke koorts rond een tp wat niet bevoorderlijk is. Daarna als ik zwanger zou zijn zou het wel kunnen, maar ze snapte wel dat ik wilde wachten tot een eerste trimester voorbij is. Ik kijk het nog even aan hoe de komende tijd loopt.
 
Ik ben direct na het coronavaccin zwanger geworden, nu 11 weken ver :).
Voor m'n zoon hebben we flink ons best moeten doen, maar deze zwangerschap kwam eigenlijk best onverwachts! 
 
Terug
Bovenaan