waar is iedereen van voor het eerst naar gyn???

Ha Polleke: ik heb ze gevangen hoor je glitters, hopelijk brengen ze geluk! Deze maand waren we neit helemaal goed rond mijn ei, maar wie weet hebben de zaadjes 2 dagen overleefd. Ik verwacht niks. Lekker dat je zo snel al mag, dat geeft toch iets meer rust.

De rest: allemaal i spannende afwachting he? Nou wee duimen en leven met elkaar mee!

groetjes
Wenser

he polleke ik heb ook wat glitters gevangen hahaha wij geeven de moed niet op als het goed is weet ik volgende week woensdag meer(16-07-09). ik ben ff een paar dagen met mijn vriend weg als ik terug kom kom ik weer gezellig met jullie kletsen!! tot snel groetjes xxxjes springkikkertje

hey springkikker,

wordt nu heel spannend voor je! woensdag moet je terug toch? voel je je anders??

fijne dagen samen met je vriend en ben errug benieuwd hoe of wat....

xx

Ja springkikker, spannend... weet je al meer? Vast wel, maar je bent natuurlijk lekker weg. Wel een mooi cadeau als je nu zwanger blijt, kun je er heerlijk even met zijn tweeen van genieten.

Ik zit nu op dag 24, dat is voor mij ook al fijn. Ik hoop dat ik het minimaal tot maandag (dag 26) uithoud, of liever helemaal niet meer ongi natuurlijk. Maar niet zoveel hoop eigenlijk.

Polleke, hoe is het met je misselijkheid? Nog toegenomen, tegelijk met je HSG? En heb je nog meer testen gedaan of geloof je het nu echt wel ;-)

Ik ben trouwens half-half over naar het forum waar esk een paar posts geleden over schreef. Dit forum werkt zo bagger... Vandaar dat ik hier wat minder kijk.

gr,
Wenser

gr
Wenser

he wenser en springkikkertje, polleke

He springkikkertje heb je goed nieuws voor ons en voor je eigen??? want wat zou het gaaf zijn voor je en je man las het wel zo is. Dn ook wel weer met sterretjes voor osn stroooien he!!!

wenser : ik ben nu al op dag 26 en meestal heb ik mijn nod op dag 25 dus vanmorgen al een test gedaan maar die gaaf negatief aan. Hoop dat ik tevroeg was en dat ik dus niet ongi ga worden. Ga als ik volgend wkd nog niet Ongi ben dan ga maar weer eens een test doen. dus we wachten maar weer af.
En met jou?????

Polleke alles oke?????

Ik ben ook aan het schrijven bij esk dus kijk wel hier nog wie er aanhetschrijven is maar schrijf daar ook.

hou jullie op de hoogte.

dikke kus natas

Ik geloof dat ik ook maar eens even op dat andere forum moet gaan kijken haha.
Ik heb er de tijd nog niet voor genomen.
Maar ik zal morgen wel even kijken dan begint mijn vakantie en dan heb ik dus zeeën van tijd.
We zitten nu in de regen op de camping en ben stiekem wel blij dat ik straks nog even een paar uurtjes werken mag hahaha.

ER zitten er hier een aantal in spannende dagen heb ik wel gelezen.
Zal voor jullie duimen.

Liefs Saskia

hey meiden,

hoe is het met jullie? spannend weer zo rond de NOD..

@natas, heb je een vaste cyclus? dan zou je de nu overtijd zijn, ik duim voor jullie, hopelijk hebben de glitters geholpen

@springkikker, ook jij weet het misschien al of nog niet? ben benieuwd..

@wenser, juist wanneer de hoop ver te zoeken is zou het wel eens kunnen gebeuren...gun het jou ook zo, jullie zijn al zo lang op weg, verdriet en teleurstelling worden dan steeds groter. dikke knuffel en ook heel veel glitters...

hier alles goed, ben heel blij maar ook beetje bang, zo van nu het je goud in handen en wil je het niet verlzien, aard van het beestje zeg maar. gelukkig krijg ik volgende al een echo...hoop zo dat het goed is...

voel me in ieder geval wel anders, wat krampjes, heel veel trek in fast food en af en toe een vlaagje misselijk, maarre mij hoor je niet klagen hoor haha. heb het er zo voor over...

nou dikke knuffel van mij..

Terug
Bovenaan