Waar zijn de april 2009 moeders?

Hallo allemaal,
Ik lees veel goede berichten op ons forum, maar er kan nog meer bij natuurlijk!
Hier gaat alles goed. Afgelopen week zijn we naar de VK geweest en hebben we voor t eerst t hartje gehoord! Heel bijzonder is dat! Onze VK heeft sinds kort ook een echo-apparaat en gaf ons als toegift een kijkje in mijn buik. Dat was pas helemaal super, ik heb er zo van genoten(en ik realiseer me dat ik dat de vorige keren niet heb gedaan, toen was ik veel te gespannen)! Onze kleine sprong de hele tijd op en neer, was echt superbeweeglijk. Dat wordt nog wat als íe groter wordt, lekker dat getrap tegen mijn ribben....maar goed, is ook wel gezellig lijkt me.
We zijn druk plannen aan te maken, en gaan vandaag de kinderwagen alvast bestellen(in de aanbieding, alle kleine beetjes helpen he?).
Ik geniet volop, ben erg bij dat ik mijn zorgen achter me hebben kunnen laten, al ben ik pas echt gerust als de kleine gezond en wel op mijn borst ligt!
Nou, veel liefs en een goed weekend gewenst!

hallo allemaal!
jeetje da's al weer een poos geleden zeg!
ik zie (gelukkig) een heleboel positieve berichten!
Gefeliciteerd allemaal!
Ikzelf ben na de mk begin nov flink  van slag geweest.
onbewust deed het meer met mij dan ik vantevoren ooit had kunnen bedenken.
zeker toen na de mk verscheidene collega's 'voorzichtig' vertelden over hun zwangerschap, van wie zelfs een met een 2ling!
wij hebben na de mk nog best lang getwijfeld om wel/niet opnieuw proberen zwanger te raken. We hebben nu pas besloten om ermee verder te gaan en pas nu durf ik er ook echt weer van te genieten en kan ik niet wachten om een positieve test vast te houden.....voorlopig even afwachten want dat duurt nog ruim een week!
willen jullie voor me duimen?
x chantalb

En heb je al een positieve test chantallie?

Karosie fijn dat je nu eindelijk durft te genieten, het is je van harte gegund!

Ik heb afgelopen maandag weer een echo, een ben nu 11,5 week zwanger. Bij mij overheerst toch nog de angst, hopelijk verdwijnt dit snel!

Fijn weekend allemaal

Ik wil heel voorzichtig juichen
Ik heb eigenlijk te vroeg getest met van die hypergevoelige tests van internet enne er verscheen toch echt een streepje(heel licht, maar er is er echt een!!!)
Nu ben ik toch ook wel een beetje bang; ik ben heel blij, maar tegelijkertijd heel bang om het weer te verliezen, maar goed......
Eerst maar even laten bezinken en van de week nogmaals een keer voor de zekerheid kijken met een test....
Ik heb toch ook de behoefte om het met iemand te delen,maar omdat ik het de vorige keer net verteld had en het vlak daarna mis bleek ben ik toch ook wel voorzichtig, maar het zou zo fijn zijn om het te kunnen delen met iemand; natuurlijk met mijn vriend en met jullie!
Nou tot spreeks
Chantal

Hoi Chantal,

Wat gaaf meid! Zo ging het bij mij ook. zo'n hele gevoelige test. Eerst kwam er een streepje na een paar minuten pas. Eigenlijk na de tijd die geldig was. Durfte niet blij te zijn maar na een paar dagen weer getest (op de verjaardag van mijn man) en toen was hij positief! Geniet toch maar lekker voorzichtig hoor. Er wordt Hcg gemeten dus dat is altijd een goed teken. Gewoon over een paar dagen opnieuw testen. O ja, bij mijn vriendin ging het net zo trouwens.
Gefeliciteerd van mij!

groetjes,
Wendy

En nu ook nog een berichtje van mijzelf.
Het is heel stil op ons forum en dat vind ik heel jammer. Ondanks dat ik zwanger ben leef ik zo intens met de anderen mee. Zouden jullie een update willen geven? Hoop zo dat het met iedereen goed gaat.

Vanmorgen onze 20 weken echo gehad. Ontzettend spannend...de echoscopiste kon het ruggetje niet goed zien dus we moesten een half uur de wachtkamer in, rondlopen en weer terug komen. Ook was het lastig het mondje te zien want onze kleinde donder had steeds zijn/haar hand voor de mond. Nu konden we alles goed zien en goddank het ziet er allemaal goed uit! Pffff. We hebben vanaf het begin geroepen dat wij wilde weten wat het wordt maar nu het moment dichterbij kwam wisten wij dat niet meer zeker. We hebben gevraagd dat als het zichtbaar was ze het op wilden schrijven en in een envelop mee wilden geven. Zo gezegd, zo gedaan. Alleen heeft de pen doorgedrukt op de envelop en volgens mij kon ik lezen wat het wordt. Jammer, maar ook wel weer erg leuk om het misschien te weten want helemaal duidelijk was het niet te lezen. Het blijft dus spannend en omdat we de envelop dicht hebben gelaten liegen we niet als we zeggen dat we het niet weten. Heel fijn! ha ha.

Maar hoe is het met jullie?

dikke kus,
Wendy

Wat een verhaal Wennepennetje....
Tja ik vind het ook wat stil hier, maar goed....
Wat spannend zal dat geweest zijn bij die echo!
En vind je het toch niet een beetje leuk dat je misschien wel weet wat je door die envelop hebt gezien?
Hadden jullie trouwens ook wat last van krampjes in het begin; zo'n zeurend gevoel in je onderbuik, of zal het de innesteling zijn?

x
Chan

Hoi,
Van mij ook even een update. Inmiddels ben ik 25 weken zwanger en heb ik een flinke buik. Kiendjelief doet het wel goed en groeit netjes en beweegt veel. Met mezelf gaat het minder. Veel last van heupen en bekken en harde buiken. Ben eigenlijk te lang doorgegaan en zit nu al anderhalve week helemaal thuis, want het ging gewoon niet meer. Zelfs de halve dagen die ik werkte, dat was al te veel. Morgen weer voor controle (heb zelf om een extra controle gevraagd), want die harde buiken zitten me niet lekker. Ze komen bij het minste of geringste, houden lang aan en zijn vaak heel pijnlijk. Meerdere keren per dag (5-20 keer) en ik voel me er niet prettig bij. Iemand van jullie daar ervaring mee? Ik had bij de vorige zwangerschappen wel, maar dan pas helemala op het eind, niet zo vroeg in de zwangerschap al.
Ben benieuwd hoe het met de rest gaat en in het bijzonder met Maui!

Terug
Bovenaan