Rosa, Gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws, zo in deze moeilijke maand, maakt het toch allemaal wat minder vervelend, is mijn eigen ervaring. Ik zou zo snel mogelijk een afspraak maken bij de VK of Gyn en aandringen op meer controles, heb ik ook en dat bevalt goed. Fijn idee om niet weken te hoeven wachten, 2 weken is nog te overbruggen..... Wanneer ben je uitgerekend, ook in november, of is het net december geworden?
En wens voor 3, Wat gaat de tijd toch snel zeg, je bent al bijna op de helft! En wat fijn dat je al een week geen bloeding meer hebt gehad!
Ik zit nu in de spannendste week van de zwangerschap, voor mij althans, week 8. En ik ben me zoooo bewust van mijn lichaam en alle signaaltjes! De misselijkheid is afgezakt, ben nog steeds wel misselijk, maar het is niet meer zo heftig als eerst. De ene dag gaat trouwens beter dan de andere, soms heb ik zelfs een dag dat ik alles binnen weet te houden! Ik wil vooral niet te hard juichen, bang dat het uiteindelijk toch weer op een teleurstelling uitloopt, maar ik heb er deze keer een goed gevoel bij!
Bij mij zijn alle zwangeren die tegelijk met mij liepen inmiddels bevallen en hoewel ik me dan ook bedenk dat ik zelf ook al bevallen had kunnen zijn, het is prima zo, nu ik zelf ook iets heb om naar uit te kijken....
Hoe is het met de andere meiden hier? Hopelijk zijn jullie ook allemaal snel zwanger!
Veel liefs, Karin