hoi hoi!!
Sorry, dat ik ff afwezig ben geweest, maar druk druk druk met van alles en nog wat. Gistermorgen extra gewerkt, ziek kind thuis en dan nog de normale dagelijkse dingen. En om hier iets te typen wil ik altijd ff tijd vrij maken omdat het verhaal altijd toch ff iets langer is dan een reactie op hyves ;-)
@Miranda: Met mijn blauwe plekken gaat het goed. Die worden steeds minder. Alleen heb ik vorige week vrijdag en gistermorgen nog wel last gehad van mijn knie tijdens het werk. Als ik dan uren achter elkaar moet lopen en staan dan voel ik wel dat het nog niet allemaal genezen is. Hopelijk wordt dat van lieverlee beter, want ik hoop dat het niet iets blijvends is.....
Met mijn mannetjes gaat het ook goed. Behalve Gernald momenteel, want die is vandaag ziek thuis. Behoorlijk verkouden en gisteravond had hij oorpijn. Die oorpijn is gelukkig weg, maar hij ziet zo wit als een laken en is gewoon wat lusteloos. Morgen denk ik ook nog maar een dagje thuis (is toch maar een halve dag school) en dan donderdag nog maar een dagje naar school. Vanaf vrijdag heeft hij vakantie, dus dan kan hij een week bijtanken.
Met Jelte ook alles goed. Vanmorgen naar het cb geweest. Hij weet 10,7kg en is 82,5cm lang. Gewicht iets onder het gemiddelde, lengte iets boven het gemiddelde dus ze waren tevreden. Zijn ontwikkeling gaat volgens het gemiddelde, alleen met praten loopt hij iets voor. Met 16 maanden hoeven ze nog maar 3 woordjes te kunnen zeggen en ik telde er sowieso al 5. Hij had vandaag eigenlijk ook de BMR en MenC inentingen moeten krijgen, maar die heb ik nog 2 weken uit kunnen stellen. Hij is namelijk ook behoorlijk verkouden (voor de rest niet ziek van) en de arts vond het beter om het dan even uit te stellen omdat de prikken pas echt goed hun werk doen als het kind echt goed fit is. Dus moet ik 1 maart nog ff die prikken halen.
Fijn dat hij weer zo goed slaapt zeg! Kunnen jullie ook weer even bijslapen.
Heb je erg last van de nesteldrang? En hoe is het met de weeën? Zware laatste loodjes hè....
@Ingrid: Zo te lezen hebben jullie een heerlijk weekend gehad. Lekker uitgewaaid op het strand. Heerlijk zeg! Jullie zijn weer helemaal opgeladen of niet?
Geen dank hoor. Ben benieuwd wat je er van gaat maken. Zien we elkaar volgende week vrijdag eens in het echt haha.
Tot snel weer!!
lfs Corina