Waar zijn jullie toch gebleven?

Wat is het hier weer rustig....

Ingrid lekker een weekendje weg... Hoop dat ze het naar haar zin heeft!!! Dus bij deze.... ;-)

Hoe gaat het met je corina...? En met je mannetjes?
Is je blauwe plek inmiddels ook weg?

Hier gaat alles prima... Noah begint nu steeds meer woorden te kennen... nEcht leuk hoor dat gebrabbel de hele dag. Gelukkig slaapt hij inmiddels ook weer goed. Hele nachten en overdag gemiddeld een uurtje of anderhalf tot twee... Heeft mama even tijd voor haar nesteldrang.. ;-)

xxx

Ben weer teug!! Het was heeeeeerlijk zo even met z'n tweetjes!! Voor herhalingsvatbaar!! We hebben zaterdag gewinkeld en daarna naar het hotel gegaan, daar s avonds heerlijk gegeten. Volgende dag naar Noordwijk naar het strand, heerlijk uitgewaaid!!! Lekker koffie gedronken bij de openhaard in een restaurantje! Daarna naar Leiden, stad bekeken én de winkels waren daar open. Om 5 u thuis en met m'n ouders en kids chinees gegeten. Met de kids was alles goed gegaan, heerlijk!!!
we hebben dus goed genoten!

@ Miranda, nog ff meid, duurt nu niet lang meer. Hoop dat hij vandaag of morgen eris, ik houd je in de gaten hoor!!! Succes!!!!
@Corina, erg leuk dat je een taart bestelling hebt gedaan bij me, ik ga er wat moois van maken hoor!!!

Fijne dag vandaag!!
xxx Ing

hoi hoi!!

Sorry, dat ik ff afwezig ben geweest, maar druk druk druk met van alles en nog wat. Gistermorgen extra gewerkt, ziek kind thuis en dan nog de normale dagelijkse dingen. En om hier iets te typen wil ik altijd ff tijd vrij maken omdat het verhaal altijd toch ff iets langer is dan een reactie op hyves ;-)

@Miranda: Met mijn blauwe plekken gaat het goed. Die worden steeds minder. Alleen heb ik vorige week vrijdag en gistermorgen nog wel last gehad van mijn knie tijdens het werk. Als ik dan uren achter elkaar moet lopen en staan dan voel ik wel dat het nog niet allemaal genezen is. Hopelijk wordt dat van lieverlee beter, want ik hoop dat het niet iets blijvends is.....
Met mijn mannetjes gaat het ook goed. Behalve Gernald momenteel, want die is vandaag ziek thuis. Behoorlijk verkouden en gisteravond had hij oorpijn. Die oorpijn is gelukkig weg, maar hij ziet zo wit als een laken en is gewoon wat lusteloos. Morgen denk ik ook nog maar een dagje thuis (is toch maar een halve dag school) en dan donderdag nog maar een dagje naar school. Vanaf vrijdag heeft hij vakantie, dus dan kan hij een week bijtanken.
Met Jelte ook alles goed. Vanmorgen naar het cb geweest. Hij weet 10,7kg en is 82,5cm lang. Gewicht iets onder het gemiddelde, lengte iets boven het gemiddelde dus ze waren tevreden. Zijn ontwikkeling gaat volgens het gemiddelde, alleen met praten loopt hij iets voor. Met 16 maanden hoeven ze nog maar 3 woordjes te kunnen zeggen en ik telde er sowieso al 5. Hij had vandaag eigenlijk ook de BMR en MenC inentingen moeten krijgen, maar die heb ik nog 2 weken uit kunnen stellen. Hij is namelijk ook behoorlijk verkouden (voor de rest niet ziek van) en de arts vond het beter om het dan even uit te stellen omdat de prikken pas echt goed hun werk doen als het kind echt goed fit is. Dus moet ik 1 maart nog ff die prikken halen.
Fijn dat hij weer zo goed slaapt zeg! Kunnen jullie ook weer even bijslapen.
Heb je erg last van de nesteldrang? En hoe is het met de weeën? Zware laatste loodjes hè....

@Ingrid: Zo te lezen hebben jullie een heerlijk weekend gehad. Lekker uitgewaaid op het strand. Heerlijk zeg! Jullie zijn weer helemaal opgeladen of niet?
Geen dank hoor. Ben benieuwd wat je er van gaat maken. Zien we elkaar volgende week vrijdag eens in het echt haha.

Tot snel weer!!

lfs Corina

Allereerst:
@Miranda, van harte meid!!! Een zoon die dyon heet, wat mooi en wat een geluk!!! Is alles goed gegaan? Thuis,ziekenhuis? Je snapt dat ik veel wil weten maar heb ook zo met je meegeleeft. Toen ik vandaag op de hyves zag dat hij was geboren werd ik gewoon helemaal blij van binnen, wat is het toch iets moois altijd!! weer een kindje op de wereld! Is hij helemaal gezond en hoe gaat het met jou? Nou, neem je tijd, ga eerst genieten van je kraamtijd en daarna lezen we het wel hier(als je maar wel opschiet hahaha) Nee hoor!!! Ik kan best wachten op die eerste foto's haha Ja want die verwacht ik natuurlijk wel n beetje op je hyves?! Veel geluk meisie, geniet van je mannen!!!!! Ik ben erg blij voor je dat je/jullie het achter de rug hebben!!!

@Corina, hoe is het? Loopt Jelte intussen al? Of is hij er weer mee gestopt na die paar pasjes? Nienke loopt nog steeds niet hoor, vind ze nog niet nodig denk ik, haha.
We hebben idd een heerlijk weekend gehad met z'n tweetjes. Het was zoooo relax even zonder de kinderen. drie vergt toch wel 'n hoop van je hoor hoe lief ze ook zijn!!! We hebben zaterdag's heerlijk gewinkeld, was erg gezellig. Het hotel was heel eenvoudig maar dat wisten we van tevoren. wel was het erg gezellig en knus en zeer vriendelijk.
We gaan het zeker vaker doen!

xxx Ing

Hey Ingrid, welkom terug!! Wat leuk dat jullie een goed weekendje hebben gehad! Dat heb je gewoon eens nodig....

Dank jullie wel voor de felicitaties... We zijn weer echt gelukkig. Echt geweldig om 2 van die mooie boys te hebben!!
Zal even een kort baringsverslagje neerzetten,.,,

Ik had natuurlijk al een hele week last van behoorlijk pijnlijke voorweeen, Helaas leverde telkens niks op... Zo begon het van dins op woensdagnacht ook. De hele tijd weeen maar geen regelmaat. Wel behoorlijk pijnlijk. Tegen de ochtend werden ze steeds pijjnlijker maar nog steeds geen regelmaat. Dan weer om de 5 min. dan weer een half uur niks,. Maik toch maar thuis gebelven van zijn werk omdat ik zo gebroken was dat ik eigenlijk niet meer voor Noah kon zorgen...( was er nl van overtuigt dat het nog steeds voorweeen waren)
Om 8.15 toch maar even de vk praktijk gebeld en er kwam toch wel even iemand langs om te kijken.
Om iets over 9 nog even gaan douchen, maar dat was geen goed idee, Kwam er op handen en knieen uit. Precies op dat moment kwam de vk.^6 cm!! Snel Noah naar oma toegebracht. Om half 11 vliezen doorgeprikt en om 11.23 na 3 min persen was hij daar!! De allermooiste baby ever.....!!! ;-)
Het gaat verder prima met ons. Dyon is alleen wat misselijk van de bevalling. Ik ben er zonder kleerscheuren vanaf gekomen.! Al met al een mooie en heftige bevalling. Lekker thuis in mijn eigen bedje...

Noah kijkt nog niet echt naar zijn broertje om. Hij snapt het ook nog niet, Hij krijgt wel cadeau's en dat vind hij dan wel weer super!!

Ik zal morgen weer even meer typen maar ga nu dalijkl Noah lekker badderen en naar bed brengen en dan gaat mama ook onder de wol....

xxx

Wauw Miranda, wat 'n mooi verhaal!! Het blijft bijzonder een geboorte!!! Wat fijn dat je het als iets moois ervaren hebt en dat het zo goed verlopen is!!! Heerlijk hoor! Maar ben je nu alweer zo goed op de been? Ik lees dat je vandaag Noah alweer in bad doet? Wauw, das snel, heerlijk hoor!! Wel 'n beetje oppassen hè?! Neem je rust!!(zegt de zuster hier hahaha!!) Ga lekker van je mannetje(s) genieten en... laat je lekker verwennen, heb je dubbel en dwars verdiend hoor!!!!!! Je hebt immers hard gewerkt!!
Dikke knuffel Ing
ps. wat een heerlijke foto's op je hyves!!!! Wat zijn Noah, Jelte en Nienke dan alweer groot hè?!!!!!!!!!

Hey meiden,

Super bedankt voor jullie lieve kaartjes!!! Wat leuk en wat een verrassing!!
Ben/was idd al goed ter been. Ben na de bevalling eerst wezen douchen en toen al lekker koffie wezen drinken beneden en 's avonds stond ik alweer achter de strijkplank.. Hahahah. Gelukkig ben ik er beide keren heel goed uit gekomen.
Het is idd zo'n verschil dan als je weer een babytje hebt. Noah lijkt nu helemaal al echt een kind! Hij is natuurlijk ook al geen baby meer, maar het valt nu pas op, hoe groot hij dan al is!! Gaat veel te snel allemaal....

Gelukkig gaat het met Dyon nu ook wat beter. Hij is niet meer misselijk en weer helemaal mooi op kleur. ( hij was nl helemaal blauw bij de geboorte omdat het zo snel was gegaan)
Hij is op 1 dag alweer 120 gr aangekomen, dus de bv loopt weer super!
We genieten echt van onze 2 kleine spruitjes!!

xxx

Terug
Bovenaan