Hey Saarj en P3,
Ja weer even geleden; het topic was ineens verdwenen toen ik een paar dagen geleden ook weer eens op de site was. Ik was net van plan om zelf een nieuwe topic te openen om jullie hetzelfde te vragen.
Even denken wat het laatste was dat ik zelf aan jullie heb geschreven.....
Oja, ik ging toen net de tijd in van mijn eerste folikel-meting echo's. Nou, hier is dus deze maand in ieder geval uitgekomen dat ik geen eisprong had. Dit had ik dus wel verwacht, en ben eigenlijk ook wel "blij" dat het zo was, want nu is bij hen in ieder geval ook duidelijk dat het bij mij niet allemaal gaat zoals het hoort. Nu heb ik Clomid voorgeschreven gekregen. Ik moest eigenlijk gisteren ongesteld worden, maar het is er nog niet , natuurlijk weer omdat ik er teveel mee bezig ben, hoewel ik eigenlijk best ontspannen ben verder. Zodra het dus komt, moet ik beginnen met de Clomid, de derder dag. en dan de tiende dag weer starten met de folikel-metingen om te zien of er een eisprong aan zit te komen. Maar dit hoeft ik jullie w.s. niet allemaal uit te leggen.
Hoe is het met jullie?? Saarj hoe zat het ook alweer, heb je inmiddels al weer een behandeling gehad (of is het daar nog te vroeg voor nu??)
Volgens mij is P3 overgestapt naar de site van jereno, maar, P3 als je toch nog eens hier komt kijken... ben ook benieuwd hoe het met jou gaat volgens mij was ook jij op het punt om ee behandeling in te gaan, of niet??
groet, MOON