Waar zijn Moon en P3?

Oh saar, fantastisch!!!!!!!!!!! wat ben ik blij voor je, zit hier met tranen op m 'n wangen
Ik was de afgelopen tijd af en toe wel eens hier wezen kijken, en las maar niks van je. Ik dacht al dat je er inderdaad misschien even helemaal doorheen zat. En nu kom je ineens met dit bericht, oh geweldig!!  
Ik hoop voor jullie dat alles goed gaat!! maar na al die tegenslagen moet je nu natuurlijk van het positieve uitgaan.   Weet je al wanneer je ong. bent uitgerekend??

Ik zelf ben vandaag (samen met m 'n man, Freek) voor de tweede echo naar de gyn geweest... het was goed gegroeid, en nu al 43mm groot. Hartje weer gezien en gehoord, alles goed.   Volgens de meting ben ik vandaag 11 weken en 2 dagen en ben ik op 9 November uitgerekend.     Vanaf nu gaan we het ook onze verdere familie en vrienden vertellen.
Omdat alles goed gaat hoeft ik vanaf nu ook niet meer bij de gyn terug te komen (behalve als het nodig is, en bij de 20 weken echo) en mag ik me gaan aanmelden bij een verloskundige. Hier in de plaats waar ik woon...ach je mag het ook wel weten, in Ulft (Gelderland, vlakbij Doetinchem)   is een verloskundigenpraktijk, ik kan er op de fiets naartoe.   Heerlijk om niet meer naar het ziekenhuis te hoeven klepperen, dat zul jij de komende tijd ook wel merken.

Heel veel succes met wachten tot de eerste echo, ik duim voor je dat alles goed blijft gaan,
Liefs, Simone

Oh, en dat van de wateraders....tja, of dat de oorzaak is geweest dat het al die tijd niet lukte, je weet maar nooit. Gelukkig is dat nu niet meer het belangrijkste, ga maar lekker genieten van het idee dat je zwanger bent en dat er iets in je aan het groeien is
xxx  

hey Saar,

is alles goed?? Ik begin me een beetje ongerust te maken dat je niks meer schrijft.... wat zei de gyn??

liefs, Simone

He Moon,

Maak je niet ongerust hoor.
alles is goed, ik durfde alleen nog niet zo erg te hopen en positief te zijn totdat ik bij de gyn was geweest. ik dacht ik wacht dat eerst af voor dat ik helemaal blij ga zijn!

En dinsdag zijn we dus bij de gyn geweest en we zagen gelukkig een hartje!!!!!!!!!!!
oh wat is dat fijn zeg, was al de hele dag zoooooooooo zenuwachtig.
ben nu dus precies 7 weken en 4 dagen. en alles gaat goed. het zag er allemaal heel goed uit. en ik ga nu proberen te genieten, maar dat vind ik nog erg moeilijk. heb zolang naar iet toe geleefd, en als het dan eindelijk zover is dan is het gewoon moeilijk te bevatten dat eindelijk alles goed gaat komen.

we hebben de 26 ste weer een afspraak bij de gyn, om te kijken of alles nog steeds goed is. ben dan 9 weken. zo spannend...............

hoe gaat het bij jou?
alles nog steeds goed??? en is de misselijkheid al wat af aan het nemen???

ben benieuwd!!!!!!!

Liefs Saar

He Saar,

En, hoe was het van de week bij de gyn? Hopelijk goed, en kun je idd. een beetje gaan genieten.   Hoe voel je je verder? misselijk, moe?

Ik ben vandaag inmiddels al 16 weken en 5 dagen zwanger. Vind het soms nog heel apart als ik mensen vertel dat ik zwanger ben... alleen het uitspreken van het woord al, haha!   Ben helaas nogsteeds misselijk, al heb ik het soms het idee dat het wel wat minder wordt. Ik durf hier echter nog niet al te veel op te vertrouwen, dan valt het weer zo tegen als ik vervolgens toch weer boven de pot hang :- (  
Heb ook sinds kort het idee dat m 'n buik een beetje uit begint te zetten en het gevoel dat er een bal in m 'n buik zit (zeg maar)  Rond deze tijd zou ik al lichtjes wat kunnen gaan voelen, maar dit is nog niet het geval...daar kijk ik echt naar uit, lijkt me zo raar!! Ben tot nu toe nog niet echt aangekomen, was 3 kilo afgevallen, en daar ben ik nu ong. een pond weer van aangekomen.
's Avonds na het eten als ik even op de bank zit, dan zit m 'n broek wat strak, en doe ik soms de knoopjes los, haha.   Heb van de week maar alvast wat positiebroeken gekocht.
Voige week, op hemelvaartsdag zijn we naar Veenendaal geweest,  daar zit een vestiging van "babydump".   We gingen om alvast wat ideeen op te doen voor de babykamer, zooo leuk!!   Ik geloof dat we  er zelfs al zo'n beetje uit zijn, maar we gaan morgen nog hier in de buurt naar een babyspeciaalzaak voor wat vergelijking (ook qua prijs...alles kost al genoeg)   Als we daar morgen niet de neiging hebben om te kopen, dan ga ik via de webshop van babydump het kamertje bestellen waar we dan voor gaan.   Had zelf eerst het idee dat het nu nog best vroeg is om al te gaan kopen, maar over ong. 8 weken hebben wij vakantie, en dan gaan we het kamertje sauzen enzo, en het zou wel leuk zijn dat als dat klaar is de meubeltjes er ook zijn. Aangezien er vaak best wat levertijd op zit (bij dump zeiden ze zo 'n 8 weken)....

Nou, ik hoop snel weer wat van je te horen...
liefs, Simone

HIIIIIIIIIIIIIIIII moon,

Je bent dus al lekker aan het shoppen!!!!
goed zo.
en het begint al lekker op te schieten bij jullie. echt fijn voor je, dat alles voorspoedig gaat! maar nog steeds misselijk, pfffffffffffffffffffff hebben we er voor over toch!!!!!!!

Hier gaat het ook nog steeds goed. ben inmiddels 11 weken en 2 dagen.
bij de gyn was alles goed. en heel erg fijn om te zien, omdat ik nog steeds zo bang ben dat het mis zal gaan. maandag as hebben we weer een afspraak in het ziekenhuis. ga nu terug naar het ziekenhuis waar ik destijds weggegaan ben, ( we hoeven nu niet meer terug naar de vruchtbaarheidskliniek ) om te kijken hoe het met de kleine is en hoe mijn gevoel nu bij deze gyn is, is het nog steeds een raar gevoel, kiezen we ervoor om bij een verloskundige te gaan hier in de buurt. maandag met de echo dus precies 12 weken, is het dan goed mag de hele wereld het weten!

ben wel heel erg misselijk en moe, ik klaag niet hoor, maar moet mijn tijd goed verdelen, een eigen bedrijf heeft natuurlijk voor en nadelen. maar al het werk moet wel gebeuren! dat is dus even passen en meten. ben inmiddels ook al 4,5 kilo afgevallen. ik kan 's avonds echt niet eten, het is er alweer uit voordat ik klaar ben! maar verder gaat het prima hoor. ik kan het nog steeds niet geloven, echt erg! maar als ik maandag de kleine hoor en zie valt het kwartje misschien eindelijk!

oh wat ik je nog wilde vragen, zullen we ons conact via de mail onderhouden. we horen allebei niet meer hier op het zwanger worden forum thuis. en ik wil geen dames onnodig verdriet doen met onze gezellige zwangerpraatjes.
dusssssssss mijn hotmail adres: sarahjharas@hotmail.com , zodra we gemaild hebben krijg je mijn andere emailadres!

Tot snel

x Saar

Terug
Bovenaan