Hoi meiden,
heb even niet veel tijd gehad om de computer aan te zetten, maar het is weer eens gelukt!! Dit onderwerp was verdwenen van de lijst, maar ik kon hem bij "zoeken" nog weer terughalen. Ben benieuwd of ie nu weer in de lijst verschijnt...
Bij mij heeft de clomid z 'n werk gedaan. In positieve zin dat ik afgelopen donderdag m'n eisprong heb gehad, en we dus de hele week flink geklust hebben !
Maar ook in een wat negatievere zin, want w.s. door de clomid is er een cyste ontstaan.
Ik schrok wel even toen ze dat zij, maar het schijnt niet erg of gevaarlijk te zijn. het is een holte gevuld met vocht, en hij zit (zat?) bij m'n rechter eierstok. Nu was het geval dat ook in m'n rechter eierstok een folikel groeide, die we dus gelukkig wel hebben kunnen ontdekken tijdens de fm afgelopen maandag. De cyste was toen al zo'n 4.8 cm!! en blokkeerde enigszins het zicht op de eierstok, maar de fm is wel gelukt. m'n folikel was toen rond de 18 mm. De cyste zorgde wel voor wat pijn, maar ik heb nu het idee dat ie kleiner is geworden of zelfs geknapt is, want ik voel het 'm geloof ik niet meer. 10 januari is nu m 'n nod, dat wordt duimen!!!!
Saarj, jullie zitten nu neem ik aan te wachten op de uitslag van die laatste onderzoeken?? of zijn die er inmiddels al? ik hoop er het beste van voor jullie!!!
Hey P3, vreselijk zeg, dat jullie nu weer in zoveel onzekerheid zijn terecht gekomen, nu moeten jullie weer zo'n lange periode wachten, echt K#T !! Heel veel sterkte ermee!!!
Groet, MOON
ps. ik hoop tich weer meer te kunnen schrijven hier, en ook weer af en toe te lezen van jullie...