Hoi,
Ik snap heel goed dat jullie verder willen, jullie zijn al zo' n lange tijd bezig!!
zelf wil ik op dit moment ook graag verder...ben nog steeds niet ongesteld (had vorige donderdag al gemoeten) 't zal wel weer uitblijven omdat ik er teveel op zit te wachten.
Hoewel dit volgens mij best wel meevalt...ja, ik denk er iedere dag wel een keer aan, ook om niet helemaal onvoorbereid te zijn als het komt, maar verder heb ik ook genoeg afleiding. Ik heb wel een weekje vrij, al vanaf vorige week woensdag, ben ook niet erg druk en bewegelijk geweest de afgelopen dagen, tenminste niet zoals wanneer ik gewoon aan het werk ben. Zit nu meer, kerstkaarten schrijven enzo. Ben vandaag maar eens flink wezen sporten, komt het misschien "los" dacht ik, nou tot nu toe nog niks. Ik voel ook helemaal niks, normaal al een paar dagen vooraf zo 'n weeig gevoel en steekjes, maar nu helemaal niks! hopelijk komt het wel een dezer dagen, kan ik met de clomid beginnen. anders zit ik er tijdens de kerstdagen misschien middenin (in de cyclus-echo's) ook niet echt handig! (oh, heb de druk die er achter zit gevonden 🙂
groet, Moon