Waar zijn Moon en P3?

Hoi moon,

sorry dat het weer zo lang geduurd heeft hoor!

es even kijken.
vrijdag moesten we terug naar de gyn om te kijken hoe het met mijn eierstokken stond. Ze waren nog al groot geworden na die 26 eicellen. en ze moesten kleiner worden om de punctie door te laten gaan. de gyn heeft gekeken en hij twijfelde. normaal is je eierstok 4 cm, en bij mij waren ze dus allebei nog 8 cm. veel te groot dus. hij heeft na twijfelen toch besloten om er mee door te gaan. en zaterdag morgen hebben we de terugplaatsing gehad van 2 toppers!!!! van de 26 eitjes waren er 19 bevrucht. wauuuuuwwwwwwwwwww!!! en van die 19 waren er 5 toppers. als dat geen goed nieuws is. Ik hoop zo dat het nu goed komt. Ik heb de gyn wel moeten beloven dat ik heeel rustig aan doe ivm met die hyperstimulatie. maar ik moet zeggen, ik voel me ook niet echt top. dus ik doe ook wel echt rustig aan. lig 's middags lekker een uurtje op de bank. merk dat ik het echt nodig heb.

moet nu ook mijn gewicht beter in de gaten houden. 1 x per dag wegen. neemt het gewicht met 1 kg per dag toe, dan moeten we meteen contact op nemen met de gyn.

in de loop van de week horen we hoeveel embryo's er goed genoeg zijn voor in de vriezer.
Dat blijft nog even spannend.

we gaan de 13de 's avonds op vakantie. dus mag die dag testen. scheelt weer 2 dagen anders mocht ik pas de 15 de testen . ik weet niet of ik het durf.

Maar ondanks dat ik me niet helemaal top voel, heb ik er deze ronde wel vertrouwen in.

hoe gaat het met jou???

heb je al durven testen?? of wacht je gewoon af???

good luck! x Saar

Hey Saar,

Wat goed dat het allemaal door is gegaan!!! en 19 bevruchtingen!!! Houden hoor, dat vertrouwen!!   Nu ga je weer een spannende tijd in; best wel een enge tijd, maar ook erg leuk, toch?  
Waar ga je naartoe op vakantie? Heerlijk zeg om dat in het vooruitzicht te hebben!

Ik heb gisteren echt een zenuwslopende dag gehad, en het ziet er naar uit dat vandaag het er ook nog een wordt...
Ben dus nog niet ongi geworden, aaahhhh!!   Eigenlijk durfde ik ook nog niet te testen en omdat ze in 't z 'huis gezegd hadden om me te focussen op dinsdag 3 mrt, vond
m 'n man dat ik gisteren nog niet moest testen.... heb gisteravond toch stiekem een goedkope test van sensitest gedaan. Na ong. 15 min. gekeken (moest tussen 5 en 30min.) en er stond een heel licht streepje!!!!       Heel gek misschien, maar ik durf er niet op te vertrouwen.   Heb steeds zo 'n raar gevoel in m 'n buik, beetje alsof ik ongi wordt, maar verder volgens mij geen verschijnselen.   Het zou zo verschrikkelijk zijn als  het   vandaag toch fout gaat. Probeer daarom om er nog wat rustig onder te blijven, wat erg slecht lukt, moet ik zeggen... Ik denk nu ook steeds dat ik wat voel lopen (sorry) en ben net al weer twee keer naar de wc geweest om het te controleren... echt zenuwslopend dus.

Vanmiddag als m 'n man thuis komt, rond 17.00u dan gaan we echt testen, met de digitale test van clearblue... ben benieuwd.
Ik laat het je zo snel mogelijk weten
liefs, Moon

*breekt even in*

WHAAAAAAAAAAAAAA!!! MOON! Mijn duimen draaien overuren!

Succes meis, ik hoop het zooooooooooo voor je!

Liefs Joepie
(9 maart intake voor ICSI!)

IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!
Ooooh, ik kan het nog niet bevatten, ben zo blij!!!!! Eindelijk, na 2 jaar en 4 maanden wachten, spanning, teleurstelling verdriet, onzekerheid, ik weet niet hoeveel ziekenhuisbezoeken en 5 IUI behandelingen

M 'n man was om 16.45u thuis, ik blij natuurlijk want ik moest verschrikkelijk plassen, was bewust al vanaf 14.30u niet meer naar de wc geweest om goeie waardes in de urine te hebben.   Al na ongeveer een minuut kwam er "zwanger" op te staan, meteen janken natuurlijk, hihi.  
Het is echt allemaal zo onwerkelijk, ik voel me goed, met wel wat steekjes in m 'n buik alsof ik nog ieder moment ongi kan worden, maar toch voelt het ook anders, wat meer richting de liezen en zijkant van de buik. Ook voel ik toch steeds ietsje meer m 'n borsten.
Ik weet nu ook zeker dat ik de innesteling gevoeld heb op dag 6 na de inseminatie, heel bijzonder.

Nu ik dit heb getypt besef ik me ook wel heel erg dat het voor jou misschien even slikken is, ook jij bent al zo lang bezig!!!   Sterkte!! Hopelijk  pakt de terugplaatsing die je van 't weekend hebt gehad zo goed uit dat je me kunt volgen naar het mama in November forum...
Natuurlijk blijf ik ook hier schrijven, dus tot gauw,
Liefs, MOON

Hoi

Ik lees altijd met jullie mee en nu lees ik het goede nieuws van Moon.
Ik moest even reageren...
GEFELICITEERD meid, het is je zo gegunt !!!!
Saar J ik hoop dat jij ook snel een positieve test in je handen hebt !!

Liefs Mama2006 (13w)

Ow Moon!!!!!!!!!!
wat een goed nieuws zeg!
Heel erg gefiliciteerd, ik meen het uit de grond van mijn hart!!! tuurlijk doet het een beetje pijn maar ik gun het je echt van harte hoor!

ik wens je alle geluk van de wereld toe.

ik hoop dat ik onze deal binnenkort ook kan bezegelen met goed nieuws.

Moet morgen even terug naar de gyn, even de boel laten checken.
Soms gaat het even helemaal niet lekker. ondanks dat ik echt rust probeer te houden.
dus even een checkup kan geen kwaad toch?

ga je nu lekker genieten!!!!!!!!!!!!!!

liefs Saar

Hoi Saar,

Dank je wel... ik kan het allemaal nog niet zo goed bevatten, zo raar om na zo 'n lange tijd ineens te hebben wat je steeds al wilde.   Heb vanmorgen een afspraak gemaakt bij de gyn. voor de eerste echo, deze is op 23 maart (week 7)...spannend

Hoe is het met jou? Ik maak me wel een beetje zorgen om je hoor... dat je je af en toe niet goed voelt?! Doe het echt maar rustig aan!  
Sterkte met alles en zeker nog met wachten, nog een paar dagen...
Liefs, MOON

hoi moon, ik kan het me voorstellen hoor dat je het nog niet kan bevatten.
Als je straks op 23 maart de echo en het hartje hebt gezien wordt het waarschijnlijk pas echt. ik hoop toch wel dat je nu al wel aan het genieten bent !

ben donderdag even op controle geweest bij de gyn. voor de zekerheid. mijn eierstokken waren nog groter dan de laatste keer, en toen waren ze al veel te groot.
Ben aan het proberen om voor de middag een beetje te werken en 's middags maar gewoon lekker op de bank te duiken.
Gisteren wel te veel gedaan. had 2 afspraken en zat nog al lang in de auto. heb 's avonds een flinke migraine gekregen. maar durfde er geen medicijnen voor te nemen.

heb wel goed geslapen, dus nu gaat het wel weer.
heb vanavond 2 feestjes dus ga vanmiddag alvast even lekker relaxen.
maar komt goed hoor, moet gewoon wat beter naar mijn lichaam luisteren.

heb jij het goede nieuws trouwens al aan iemand verteld??? ik denk niet dat ik tegen mijn moeder zou kunnen liegen, dus zou denk ik maar gewoon eerlijk zijn.
tegen de rest kan ik wel liegen hoor, zet mijn pokerface op!!!

ha ha

duim je nog even een weekje voor me??

liefs Saar

Terug
Bovenaan