Waar zijn Moon en P3?

hoi hoi,

Ja natuurlijk duim ik nog een weekje met je mee!!   Als jij beloofd het echt rustig aan te doen, haha..want zo te lezen heb je genoeg te doen. Soms moet je ook keuzes maken, niet dan??
Nee, afgezien van de huisarts en de fertiliteitsmedewerkster hebben we het nog aan niemand verteld.   Ik heb idd. tegen m 'n moeder gelogen, hier voel ik me steeds al helemaal niet prettig bij. We (ik;-) heb dan ook besloten dat we komende zaterdag
m 'n ouders, schoonouders zwager met vriendin en m 'n zus het gaan vertellen.
Ik kan denk ik ook niet te lang wachten om het op m'n werk te vertellen...was vrijdagochtend zo beroerd (op m 'n werk) en dronk geen koffie, wat ik normaal graag doe, maar ik had er geen zin in..dit valt natuurlijk op.   Donderdag vroeg een collega ook nog hoe het was afgelopen, ze wist wanneer ik geinsemineerd was (ik moest daarvoor m 'n dienst ruilen) en ook tegen haar heb ik gelogen. Vind het echt niet leuk hoor!! maar ik vind het aan de andere kant ook wel lief en bijzonder dat m 'n man het liever nog even voor ons tweetjes wilde houden. Nu hebben we dus de middenweg gekozen en vertellen het het komend weekend, ipv. het weekend daarop.

Ik ben vrijdag dus voor het eerst beroerd geweest, nou, zaterdag en vanmorgen was het ook weer raak. Heb al boven de pot gehangen, bah! maar ja, dat heb ik er natuurlijk maar al te graag voor over. Vind het alleen wel opvallend hoe snel en heftig de verschijnselen nu aanwezig zijn.  

Nou, 'k ga maar eens lekker in bad zo meteen,
tot gauw, liefs, MOON

he moon, even een kort berichtje.
Vanavond de laatste bolletjes utrogustan ( hmmm weet niet zeker of het zo schrijft.
heb er nu dus 94 gehad, nog 2 te gaan.

en dan wachten wachten wachten.

ik ga morgen avond op vakantie, ik hoop je toch vanaf mijn vakantie adres op de hoogte te kunnen houden. tot snel!

Liefs Saar

Klaar om op vakantie te gaan, en wat denk je, die achterlijke RD !!!
wat een k.t zooi!
heb al weer de hele morgen zitten huilen. wat een teleurstelling. had zo'n goed hoop.
het einde begint nu aardig dichtbij te komen. kan het niet laten om dat al in mijn achterhoofd te hebben.......

ik weet het even niet meer.

x Saar

Aaah shit!! wat een teleurstelling is dat weer!!! Heb de hele week aan je gedacht en meegehoopt dat het wel positief zou zijn, is weer zo 'n klap!! Ik kan me voorstellen dat je de moed weer in de schoenen zakt...waarom nou niet!?!?!

Hopelijk kun je toch nog een beetje van je vakantie genieten, en tot rust komen om je weer op te laden voor de volgende terugplaatsing..

Ik zal je nu maar niet vervelen met mijn verhaal, komt van de week wel een keer,
Sterkte,
Liefs, Moon

He Moon, ben inmiddels weer terug. heb mijn best gedaan om te genieten, maar eerlijk gezegd viel dat niet echt mee.
vanmiddag om 17.30 weer de eerste afspraak bij de gyn.
Dan begint het hele circus weer.
We hebben 3 eskimo's . t is moeilijk om daar vertrouwen in te hebben.
eerst maar es luisteren wat de gyn te melden heeft.

hoe gaat het met jou/ jullie???
alles goed???

liefs Saar

hey Saar,

en, hoe was het bij de gyn.?  
Hier gaat het goed, ben wel iedere dag misselijk, vooral s morgens, maar met vlagen ook de rest van de dag, pfff!   Maar, ik heb het er natuurlijk allemaal voorover. Zeker na maandag, toen zijn  we voor de eerste echo geweest en hebben het hartje gezien en gehoord...zo bijzonder, is niet te beschrijven. Heb even een traantje gelaten door het zien van dit bewijs. Het foto'tje staat in een mooi lijstje op m'n nachtkastje.
Ben sinds vorige week ook gestart met het opvangen van m 'n urine voor moeders voor moeders. Van het HCG dat ze uit de urine halen maken ze pregnyl.   Ik kon het natuurlijk niet nalaten om hier aan mee te doen, nu ik door middel van dat goedje zelf zwanger ben geworden.  
Inmiddels hebben we het m 'n ouders, schoonouders, zwager en vriendin en m 'n zus ook verteld. Zij stonden stuk voor stuk helemaal perplex. Vooral m 'n ouders, omdat ik hen gezegd had dat ik gewoon ongi was geworden.   Allemaal zijn ze natuurlijk heel erg blij voor ons...en ook voor zichzelf, want nu worden ze eindelijk - voor het eerst - Opa en Oma.  

heel veel succes met de nieuwe poging!!!!
tot snel,
Liefs, Moon

He Moon,

Hoe gaat het met je ?

Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen. maar was er even helemaal klaar mee, ik zat er door en had even de tijd nodig om me weer op te peppen. het viel allemaal zo zwaar.
Op goede vrijdag hebben we de terugplaatsing gehad van de eskimo's. ze zijn alle 3 ontdooid om 2 goede over te houden.

afgelopen maandag was mijn NOD, maar niets, helemaal niets, durfde niet te testen. en heb gewacht tot vanmorgen, dat was de dag waarop ik van de gyn mocht testen.
En een hele dikke vette PLUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan het gewoon niet geloven.
zit al de hele tijd te huilen.
Dadelijk naar de gyn bellen........ zo spannend......... ik moet het eerst zien denk ik voor dat ik het echt geloof. na 4 jaar is het dan eindelijk zover....... echt ongelofelijk!!!!

wat er misschien aan mee geholpen heeft, is dat er donderdags voor de TP een man hier is geweest voor het opsporen van wateraders. we hadden hem niets verteld. en gewoon zijn werk laten doen.
Toen hij bij ons bed stond vond hij een kruising ( extra schadelijk ) van 2 wateraders precies aan de kant waar ik slaap. door het hele huis liepen ze, ze zijn nu stilgelegd, en het is wel heel sterk dat het meteen wel lukt.

Ik ga nu duimen dat het allemaal goed komt. en hoop dat de gyn me snel gerust kan stellen!

Liefs Saar

Terug
Bovenaan