quote: denise 84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-07-2007 10:43:35&apos

);
quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-07-2007 16:31:51&apos

);
Naar mijn mening is een hond en twee paarden niet te vergelijken met een kind...
bedoel ook ook niet dat die het zelfde zijn, maar je hebt zo wel je 'verplichtingen' , kwa tijd en verdeling van tijd. Dat bedoel ik er mee tezeggen, dat je daarom heen dus flink moet passen en meten zoals ik beschreven heb.
Natuurlijk heb je ook verplichtingen te aanzien van (huis)dieren en moet je daar omheen plannen. Maar je noemde dit in 1 alinea met het feit dat je geen andere kinderen hebt, maar wel 2 honden + paard.
Een hond kan heus wel een kwartier op zijn eten wachten, een kind kun je niet even een kwartier later naar school brengen.
Denk niet dat de juf het pikt als je zegt "sorry hoor, maar ja de kleine moest nu gevoed worden.."
Ik wilde alleen maar aangeven dat voeden op verzoek niet altijd mogelijk is, hoe goed het ook voor jou werkt.
Ik ben ook van mening dat sommige moeders zich teveel vastklampen aan die schema's.( Ik kijk niet zo op een uurtje, maar dit is mijn mening en ik ga er dan ook geen topic over openen.)
Maar ik denk dat dit eerder uit onzekerheid voor komt, dan dat moeders persé willen dat het kind zich aanpast aan hun schema..
Laat iedereen lekker doen waar zij zich goed bij voelen en als dit is om stipt op tijd de fles te geven, dan is dit zo.
Sil