Waarom zou je altijd zwanger willen zijn?

Nou, ik kan niet wachten tot het voorbij is! Het duurt me allemaal veel te lang. Ik zal blij zijn als ik weer lekker ongeremd kan sporten en lekker kan gaan shoppen.
Ik ben het ermee eens dat het een groot wonder is dat in je buik zit, maar het is ook een groot wonder als het er straks uit is en gewoon verder groeit!
Ik ben zo benieuwd hoe de kleine eruit ziet, wat voor kind het is en wat voor persoon het wordt. Ik zal blij zijn als hij er straks is en ook even bij zijn pappa in de draagdoek kan
 
Al die aandacht!

Echt niet normaal, ik woon in New York, en daar kijken ze volgens mij anders tegen zwangeren aan dan in Nederland! Alsof je boven alles wordt verheven. Je krijgt zoveel aandacht. Als ik een winkel in loop, zeggen ze gelijk "Congratulations, when is the big day?"
En ook op straat spreken zo veel mensen me aan "Excuse me miss, I just have to say you look so beautiful".
Je krijgt overal water, wordt overal op een stoel neergezet. Soms word ik er wel 's moe van. Alsof je een soort ziekte hebt.

Maar ik vind zwanger zijn heerlijk, heb ook weinig klachten behalve moeheid, dus een fijn excuus om lekker het bed in te duiken!

En het mooiste nog wel dat je kindje zo dicht bij je zit, en naar je luistert! Ik word er altijd zo blij van als ik even rustig zit en tegen m ga praten en ie terug gaat schoppen! Ook wel handig dat ik m nu nog overal mee naartoe kan nemen zonder wagen, luiers, voeding etc. ;-)

Natuurlijk zijn er ook de ongemakken zoals sneller buiten adem, soms steken etc, maar dat vergeet ik altijd weer snel.

Voor degene die het zwaar hebben, veel sterkte de laatste weken, de tijd gaat nu wel hard!

Charlotte (31 weken)
 
Ik moet nog 8 weken voor onze 1e komt en ik ben blij dat ik dan niet meer zwanger ben.
Geloof me, ik vind het echt onwijs bijzonder dat er een kleintje ligt te woelen in mijn buik maar ik ben die dikke buik nu zat aan het worden. Ik slaap niet lekker en die buik zit in de weg. Maar nog even volhouden...

liefs Suus
 
ik ben twee weken geleden bevallen, en mis mijn buik en het leven in mijn buik totáál niet! Heb geen leeg gevoel. Ben blij dat ik er vanaf ben! Was ook wel erg zwaar voor mij de laatste twee maanden. Maar hoef ook niet meer zwanger te zijn ofzo.
fijn dat mijn lichaam weer wat terug komt!
 
ik vind zwanger zijn het mooiste wat er is maar niet het makkelijkste.
ik zou ook niet altijd zwanger willen zijn maar er zij wel voordelen
geen mensruatie meer
lekker met je buik showen ( vroeger verberde ik ieder vet randje)
een rede om me s`avond lekker te laten masseren door me man

meer voordelen kan ik niet bedenken maar ik zou
 het ook zeker niet willen missen
 
Hoi,

Ik vind zwanger zijn ook helemaal geweldig.
Nou moet ik ook zeggen dat ik tot nu toe een hele goede zwangerschap heb gehad en ik hoop dat die laatste loodjes ook goed blijven gaan.

- het voelen van leven in je buik
- weten waarvoor je het doet, je krijgt er een kindje voor terug
- de positieve aandacht die je krijgt
- lekker showen met je buik
- er goed en blakend uit zien (ik alleen in de middelste 3 mnd hahahaha, daarvoor en
  erna was/ben ik moeeeeeeeeeeee)
- het minder kunnen gaan werken en dan ook nog een goed excuus hebben
   zonder je schuldig te hoeven voelen

Kruimel
 
Dit is nu mijn laatste zwangerschap, en waarschijnlijk ook de laatste, niet omdat zwanger zijn mij zo tegenvalt, maar bij ons speelt de leeftijd een rol.
Ik heb op zich weer een redelijk goede zwangerschap, maar ik zal blij zijn als ik zo bevallen ben, want sinds een week of 3 heb ik echt van 's morgens vroeg tot 's avonds laat last van brandend maagzuur en daar word ik best een beetje kribbig van. Ik heb het al als ik een slokje water drink.
Wat wel leuk aan zwanger zijn is, showen met je buik. Op het strand en in het zwembad je niet te hoeven schamen voor je zwembandjes.

Gr Christa
 
Ja inderdaad, ik ben helemaal eens met de moeders die niet graag zwanger willen zijn, ik ben er een van hun ik vind het maar niks, het enige wat leuk is aan de zwangerschap is dat je je kleine kunt voelen in je buik en dat het een hele grote wonder is dat er een mensje in je lichaam groeit.

Ik ben het ondertussen zat en ja dit is m'n 2e en de laatste 1000000000% zeker weten.

Manal 30 wk en 2d
 
Terug
Bovenaan