Waarom zou je altijd zwanger willen zijn?

Zwanger zijn is (tot nu toe)  leuk omdat ik

* Bijna geen last heb van mijn schildklierziekte (graves)
*  in een bikini kan lopen, zonder me te hoeven "schamen"voor mijn buikje
* Mijn haar lekker dik is en er gezond uitziet
* Ik straal
* mijn dochter voel bewegen en zie bewegen
* barst van de energie
* Geen enkele last heb gehad van kwaaltjes
* veel aandacht krijg
* kan babyshoppen zonder me schuldig te voelen (het is immers voor de baby..niet voor mezelf)

Ik vind het tot nu toe geweldig......tot nu toe..

Groetjes Gea 24 weken 3 dagen zwanger


 
het geeft mij lichaamelijjk veel voordeel
geen last van litekenverkleving van de 1e keizersnee
geen last van mijn bekken/ onder rug na het hebben van een hernia in de tweede zwangerschap.
 dus ik geniet volop van de derde zwnagerschap aleen worden de laatste paar weekjes wel wat zwaarder met nog twee kleine kinderen
maar verder geniet ik volop van het elven en beweggen in mijn buik.
manuela
 
......omdat ik nu zeker weet dat ik altijd fris uit m'n mond ruik door de rennies (pepermunt smaak) die nu niet aan te slepen zijn!!

Groetjes Rian
 
ik moet zeggen dat ik na deze zwangerschap (zeg ik nu he?!) NOOIT MEER ZWANGER WIL ZIJN!!!!
Maar als ik dadelijk eenmaal bevallen ben, dan weet ik weer zeker dat ik dat nog wel 100keer mee wil maken.
Ik dacht echt dat dat bulls(piep) was toen ze bij de vorige zeiden; als je straks je kleintje in de armen hebt, ben je alles vergeten! Maar het is echt waar. Je bent op slag verliefd en alles vergeten. niet dat je van je pijntjes af bent, maar je weet weer waar je het voor hebt gedaan.
Dus wat dat betreft zou ik de titel veranderen in: altijd kinderen krijgen.
Ik kijk daar ook echt naar uit, vanacht was ik even bang dat het al zover was, maar gelukkig (en jammer) vals alarm. Er is niets lekkerder dan straks je kleintje in de armen sluiten, en het lijkt me ook zo heerlijk dat ik eindelijk mijn zoontje kennis kan laten maken met zijn broertje. Ik probeer hem dat al een aantal mnd als een achterlijke duidelijk te maken, maar niet dat dat veel succes heeft.
Maar ik weet dat hij niets mooier zal vinden als een babietje speciaal voor hem (en papa en mama natuurlijk).

Dus ik zou niet altijd zwanger willen zijn, maar elke dag een kind krijgen ja graag. (al ben ik bang dat ik aan het einde van de week niet meer weet waar ik alle babies moet laten)

 
hoi allemaal
ik zal niet altijd zwanger willen zijn
maar deze punten vind ik wel leuk van zwanger zijn
niet ongesteld worden (heerlijk)
het idee dat er een kleintje groeit
het bewegen in je buik( maar ben straks ook wel weer blij met een plaat buikje hoop op weer zonder striemen of stria)
alleen het wachten duurt nu zolang want wil het zo graag vast houden.
groetjes marielle
 
ik vind zwanger zijn zo lekker dat ik altijd wel zwanger zou willen zijn , het liefst wordt ik na een bevalling zo snel mogelijk weer zwanger gemaakt 
 
de lekkere ruime kleding en mijn veel grotere borsten dat vind ik heerlijk , mijn borsten worden groter en ik vind het heerlijk om er naar te kjken en om er zelf aan te zitten  bij mijn eerste zwangerschap had ik bhs nodig met een 2 maten grotere cup  . na mijn eerste bevalling zijn mijn borsten wel weer wat kleiner geworden , maar nooit meer terug in de maat die ik had voordat ik voor de eerste keer zwanger werd , toen ik voor de tweede keer zwanger werd gingen mijn borsten weer een stuk groter worden . ik vind het heerllijk om zwanger te zijn 
 
Ik vind het heel grappig (en het is best menseigen natuurlijk) dat er specifiek gevraagd wordt om de voordelen en de eerste reacties die ik lees allemaal zijn van mensen die de nadelen benoemen en het vreselijk vinden. Haha! 
Ik kan elk moment bevallen. En ja het is ook zwaar (geweest) maar daar gaat het in dit topic niet over. Dus bij deze de voordelen:
-Ergens naartoe werken en daar uitgebreid de tijd voor nemen.
-Beter in contact met mijn lichaam geworden. Als ik nu merk dat ik moe ben doe ik gewoon een dutje, zonder schuldgevoel. En als je een baby bouwt ben je eigenlijk altijd nuttig bezig! Relaxen is ineens hartstikke goed terwijl ik hiervoor altijd het idee had dat ik iets 'nuttigs' moest gaan doen. 
-Mijn schoonmoeder vertellen dat ze oma werd, daar verheugde ik me al heel lang op.
-Mee kunnen praten over onderwerpen met vrienden die ik hiervoor niet helemaal begreep. Eerst vond ik bepaalde gesprekken niet boeiend en nu snap ik ze ineens.
-Groeiende borsten! Ben ik met mijn voormalige A cup best blij mee.
-De verbinding met mijn vriend. Mede door de geboortecursus die we hebben gedaan zijn we helemaal op 1 lijn gekomen.
-Het leukste aan zwanger zijn heb ik de groei gevonden. Meemaken hoe de baby bij elke stap echt ons kindje is geworden. En ook mooi hoe de natuur het regelt dat je er richting je uitgerekende datum klaar mee bent. En dus naar de bevalling uit gaat kijken. Kan niet wachten! 
 
Terug
Bovenaan