Waarom zou je altijd zwanger willen zijn?

Oh wat zou ik graag de voordelen van zwanger zijn willen zien.. Ik lees het hier en het zou het zoveel makkelijker gemaakt hebben, maar helaas. Het is mij tot 2x toe niet gelukt. 
Ik vind mijn kinderen fantastisch en zou het voor hen opnieuw doen. Maar vind het een noodzakelijk kwaad om een mooi doel te bereiken. Ik heb helemaal geen extreme zwangerschappen gehad. Maar ik miste het hardlopen (bekkenklachten), ik miste het om alles te mogen eten, ik miste mijn wijntje na de werkweek op vrijdag.. En bovenal miste ik slaap, want man wat moest ik vaak plassen en kon ik al snel niet meer lekker liggen. 
Ik kan zelfs met de gebroken nachten met ons meisje, beter slapen dan tijdens de zwangerschap. Dus jullie snappen, dit was voor ons de laatste. ?
Vind het overigens prachtig om mama's te zien die er van kunnen genieten!
 
....Het getrappel in mijn buik 
....Het unieke een op een contact met de uk
....De mooie momenten dat partner lief had met mijn buik, aka de uk
....Het besef van geluk dat ik een wezen mag maken, het gevoel van eer en dankbaarheid dat het mij (en ons) is gegeven 
Zwanger zijn was een mooie ervaring, maar bovenstaand is een gemis waar ik heel goed mee kan leven. Na 2 lange zwangerschappen (elk 42 weken rond), pittige bevallingen, ziekenhuis verblijven van minimaal 1 week en lang herstel, ben ik helemaal gelukkig en compleet met ons koningskoppel.
 
ik vind het heerlijk om zwanger te zijn , mijn mooie wijde kleding
en mijn grote buik aan de buitenwereld laten zien
en niet te vergeten mijn veel grotere borsten
voordat ik de voor de eerste keer zwanger werd had ik een kleine
b-cup maar toen ik eenmaal zwanger was werden mijn borsten
zowat 3 maten groter , die zijn daarna wel weer wat kleiner geworden
maar nooit meer terug gekeerd naar het oude formaat ,
dus ik kon allemaal nieuwe bhs gaan kopen , want de bhs van voor de
eerste zwangerschap daar paste ik er geen 1 meer van
 
Terug
Bovenaan