Wachtbank NOD 15 juli

Ik wil morgenochtend gaan testen..Heb het gevoel alsof er een steen onderin mijn buik ligt..met vlagen een brok in mijn keel.Steken in mijn borsten zo nu en dan..

Ik heb naast de steken, rommelige buik, opgeblazen gevoel ook sinds vandaag echt met vlagen misselijk of dat t hoog zit.. nooit last van.
Wel beetje bruine afscheiding, maar kan nog alle kanten op. Ene kant denk ik dat t raak is want voel me echt anders dan anders, maar twijfel ook enorm..
Woensdag naar t ziekenhuis dus het zou mooi zijn als we daar met goed nieuws komen. 

Net getest, negatief. Hopenlijk gaan die vage klachten dan ook weg. Ben mezelf echt flink voor de gek aan het houden zo.

Hoi allemaal, 
Sarah gefeliciteerd!!
Ben inmiddels meer dan een jaar bezig en mijn nod zou een deze dagen zijn (cyclus tussen 26 en 29 dgn) donderdag met afvegen klein beetje bloed echt minimaal, vrijdag hele dag niks, gistermorgen ook weer wat bloed dus dacht m'n menstruatie, over de dag wat helder bloed gehad maar gisteravond toen ik naar bed ging maandverband nog wit, nieuwe ingedaan, vanmorgen werd ik wakker nog wit. Verder zijn mijn borsten tijdens een menstruatie altijd heel pijnlijk en nu niet, bijna geen buikpijn. Maar durf niet te testen omdat ik elke keer zo teleurgesteld ben. 

Gefeliciteerd @Sarah.
Spannend @magicone, ik zou even wachten nog
@kriebelbeestje ik hoop dat je een echo krijgt 
Ik heb vanmorgen getest. Zou vandaag ongesteld moeten worden maar nog niks. Test was ook negatief.
Had vandaag wel 2x het gevoel in mijn onderbuik, maar meestal al ik het echt moet worden heb ik smorgens al dat gevoel en dan houd het aan. Dat is dus niet het geval. Heb al meerdere dagen van het ongi gevoel maar komt telkens niks
Net bij de Ikea wel iets voelen  lopen (sorry voor de info) maar toen ik naar de toilet ging was het wit/waterig dun. 
Ik weet nou niet of mijn lijf me voor de gek houd of dat ik gewoon moet wachten en morgen/overmorgen nog eens moet testen?
Pff ik kan dit echt niet aan. Dat wachten en niet weten waar ik aan toe ben ?

sarahl wanneer mn nod is weet ik niet precies maar ik zit vandaag op dag 30 dus ga een  beetje vanuit dat het deze week is. Vorige ronde was het 34 dagen. 

mommyvanz Ik heb wel een echo gehad. Zag er prima uit, ze zag geen grote eitjes zitten en uit bloed onderzoek bleek ook dat mn eisprong al was geweest. Mn linker eierstok kon ze donderdag niet vinden maar vorige keer was die goed en mooi dus moest me daar geen zorgen over maken. Spannende dagen. Wat zal er gebeuren??! 

Jullie maken het wel spannend allemaal! Ik duim voor VEEL positieve tests de komende week. 

Ik ben inmiddels door mn menstruatie heen en ga vol goede moed naar ronde 3.

Terug
Bovenaan