Wachtbank NOD 15 juli

@ kriebelbeestje, heel herkenbaar je voelt van alles en je kan er je vinger niet op leggen. Maar ook dat je van alles wilt voelen. Heel frustrerend haha

@kersencake, ik hoop dat het geen echte zwangerschap is.. Bij de eerste ben ik de eerste maand ook "ongesteld" geweest, bleek later dat ik het toen al zwanger was. Er is nog hoop, anders even aankijken en vd week gewoon een test doen voor de zekerheid.
@lady, jij ook heel veel succes en hoop voor jou en voor iedereen hier ook een positieve test

Ik zelf heb sinds eergisteren echt een mega opgezette buik, veel afscheiding en niet lekker in mn vel. Maarja misschien een menstruatie die er aan komt. Ik kan me ook gewoon niet herinneren wat ik voel bij een "normale" menstruatie en toen ik zwanger was bleek ik al 8 weken te zijn. Dus geen idee hoe nik me toen de eerste weken voelde. ?

[quote quote=10221192]MagicOne, is die afscheiding geen teken van een zwangerschap? Ik heb het bij mn eerste niet gehad, dus heb er geen ervaring mee, maar je leest t wel op internet.. Sjemm, hier heb ik vriendinnen die zo in ronde 2, 3 en 4 zwanger werden van de tweede. Dat geeft de burger moed! Vannochtend begon ik net als jullie t ook wel spannend te vinden zo langzamerhand, maar vanmiddag werd ik ineens ongesteld! Ik had nog goede hoop op een innestelingsbloeding, maar het lijkt toch wel erg op mn menstruatie. Meh. Dat betekent dat ik een late eisprong, maar vroege menstruatie heb, heel vreemd. Volgens mij ben ik toch nog wel aan het ‘ontpillen’ van de borstvoeding. Dat werkte bij mij als supergoede anticonceptie, dus het zou niet raar zijn. Ahja, op naar ronde 3! Heel veel succes jullie allemaal en hopelijk regent het positieve tests komende week. Ik blijf nog wel meelezen hoor![/quote]
Ah nee. Wat balen. Hopelijk mag je binnenkort een mooie positieve test in handen houden. X

[quote quote=10221174]Ik heb sinds eind van de middag veel last van misselijkheid. Opeens let je op alles natuurlijk . Hoop dat het dit keer toch eens positiefs mag zijn. Spannende dagen[/quote]
Oeh spannend!! Ik duim voor je.

MommyvanZ, wat bizar dat je ongesteld bent geweest en ook zwanger. Maar dat klinkt wel weer hoopvol. De deur staat weer op een kiertje... Voor de zekerheid zal ik volgende week n testje doen. 

SarahL, Thanks! 

En de anderen die allemaal al wat voelen: hopelijk is het een inimini klompje cellen die dit veroorzaakt! Ik duim voor jullie :)

Ja ik ken ook iemand die bloedde weken maar toch echt zwanger. Bloeding kon de gyn ook niet achterhalen. 

Ik ga denk ik morgen toch een test doen. En als het negatief is vrijdag weer. Vindt het toch wel een beetje spannend, maar heb toch een apart gevoel. We gaan het meemaken..:)

En Magic One, heb je getest? Ik ben benieuwd! Wanneer is je NOD ook alweer?

Hier ben ik nu toch wel echt overtuigd van een menstruatie. Alle klachten die ik had voor de zwangerschap van mijn zoontje heb ik nu weer: zondagavond ineens heel somber, nu moeje benen en zware heupen, mistig hoofd. En de tweede dag meer bloedverlies, dat klopt ook. Maar als dit toch een innesteling is, dan is dat kind wel een beetje overdreven bezig! Zo grondig innestelen hoeft nou ook weer niet;) Of het zijn er 10... 

Hoe voelen jullie je? Nog nieuwe kwaaltjes gespot? Kom maar op met die positieve berichtjes!

Ja ik heb een test gedaan maar die is negatief arts zei het het ook kon zijn dat de tweede fase 10 dagen zou duren i.p.v. 14 dagen dus ik dacht 8 dagen na eisprong ff proberen ? Iets met geduld...?
Maar ik wacht tot volgende week dinsdag. 
Ik merk wel constant een rommelende buik en steken en een apart gevoel. Kan mij niet heugen dat ik dit zo erg heb gehad bij mijn menstruaties. 

Terug
Bovenaan