Wachtbank NOD 15 juli

Oh die zie je inderdaad heel goed Sara! Super!

Ik ben zo benieuwd. Ik ga maandag of dinsdag maar weer testen. Vanmiddag negatief, raak de hoop kwijt als ik jouw positieve zo duidelijk zie. Maar goed het kan nog alle kanten op. Echt zo mega spannend allemaal.

Hoop zo dat mijn gevoel klopt. Heb die klachten nooit.

MagicOne geef de moed nog maar niet op. Ik had stiekem gisteren ook al een test gedaan en die was duidelijk negatief. 
Oh dames...Ik hoop het zó voor jullie. Zou toch geweldig zijn. Het is jullie stuk voor stuk gegund.

Ja echt raar dat je die foto niet via je mobiel kan zien. Heb er serieus de laptop voor opgestart Hihi :) vandaar dar ik hem kon zien ;)
Het kan nog alle kanten op.. mega spannend ?! Ik heb echt heel erg dat gevoel en hoop natuurlijk dat ik gelijk heb ..

Gefeliciteerd Sarah! Echt top!
Ik probeer echt tot mijn NOD (17 juli) te wachten met testen. Ik merk niet echt iets, behalve gevoelige borsten. Dat kan ook een voorteken voor mijn menstruatie zijn dus ik durf er niet teveel op te hopen dat het raak is deze maand. Intussen probeer ik bezig te blijven en mezelf af te leiden. Hoe gaan jullie daarmee om?

De arts belde vanmorgen, dat ik wel een eisprong heb gehad. Dit zagen ze in mijn bloed. Het is afwachten wanneer is ongesteld, en of ik ongesteld word Haha  spannende dagen nu. Word ik ongesteld dab moet ik dag 3 beginnen met medicijnen. 

Magicone: dat heb ik altijd wel en dat betekend bij mij dat ik ongesteld wordt. Of als ik ineens minder tot geen afscheiding heb dan is dat ook een voorteken. Dit heb ik dus nu en het rommelt flink dus waarschijnlijk komen de rode duivels er aan en gaan we door naar ronde 9. Ik heb besloten om in september naar de huisarts te gaan als het dan nog niet is gelukt. 

Terug
Bovenaan