Wachtbank NOD 15 juli

Ik heb bijna geen afscheiding en dus ook geen roze of bruine afscheiding. Maar ik heb bijna nooit veel afscheiding. Dus daar kon ik het niet uit opmaken.

Bedankt Marroussia. 
Ik voel me goed. Buik is regelmatig aanwezig, wat meer als een soort van jeuk in de buik aanvoelt. Eind vd middag vaak een brok in de keel. Dat had ik bij mijn eerste kindje ook, alleen pas wat later. En vaker plassen haha...

Hoe is het met jullie allemaal? Al iemand een test gedaan? Wanneer gaan jullie testen? Voelen jullie al wat?

Hallo allen, 14 juni heb ik een curretage ondergaan nadat we geen hartje zagen bij de echo. Het was onze eerste zwangerschap. Nu zit ik te wachten of ik een menstruatie krijg of niet.. Het zwanger worden duurde 5 maanden de vorige keer, maar ik heb nu weer symptomen die ik heel erg herken. Het is wel lastig om het hardop toe te geven omdat dit de eerste cyclus is na de miskraam en ik niet zo goed weet wat m'n lichaam aan het doen is.. Donderdag getest en heel licht positief en ik heb een negatieve test gehad afgelopen maandag. Best spannend de komende dagen. Ik ben weer vermoeider, brok in m'n keel en met vlagen misselijk en wat buikpijn 

Ik weet niet wanneer ik moet gaan testen. Aangezien bloeduitslag aan gaf dat ik wel een eisprong heb gehad. Wil misschien pas testen als we op vakantie gaan (25juli) maar aan de andere kant ook liever eerder want ga vrijdag naar de zwarte cross haha. 

Maandag mijn nod. Donderdag en vrijdag wel wat steekjes en gerommel in m’n buik waardoor ik dacht ongesteld te worden. Vandaag niks te voelen in m’n buik. Afscheiding wel minder en wat bruinachtig. Vanochtend test gedaan maar die was negatief. Toch maar afwachten nog de komende dagen......

hier vage klachten, maar ik kan eigenlijk niet zwanger zijn (denk ik).
het begon gister tijdens t koken, ik werd echt kotsmisselijk van de geur die vrij kwam toen ik vlees aan het braden was. Dit symptoom herken ik van mijn vorige zwangerschap maar kwam toen pas veel later, rond 16 weken ofso.  
Vandaag ook wat een rommelende buik en een weeïg gevoel. Verder last van jeukende tepels. Dit heb ik nooit eerder gehad. 
Maak ik mezelf wat wijs? Maandag is mijn NOD. Wanneer zouden jullie testen?

Terug
Bovenaan