wachtbankje! Nog 1 week!

Hoi allemaal! Wat fijn! Een plekje waar we 
ongestoord kunnen twijfelen en hopen.
Ik ben ontzettend onzeker. Volgens het 
"Boekje" moet vandaag mijn innesteling 
beginnen. Dag 9 na de eisprong. Ik kan 
pas testen op 6 december. Maar jullie
praten al over kwaaltjes... ik voel niets!
Betekent dat ik de hoop nu al moet
opgeven? Hebben jullie ook op de
innestelingsdag gelet? Ik vind het zo
spannend!!
Groetjes, susanne
 
 Nooit opgeven Susanne! :)
Ik deel je symptomen, ik voel ook nagenoeg niks. Heb alleen wat rommelige darmen... Mijn NOD was afgelopen dinsdag ongeveer ?
 
 Hoi!
Dankjewel voor je reactie. Idd niet
opgeven. Soms lastig. Ben onzeker 
omdat ik 2 x een mk heb gehad. 
En toen had ik wel allerlei kwaaltjes.
Maaarrr als jij afgelopen dinsdag jouw nod
was.... heb je al een test gedaan???
 Groetjes, susanne
 
Hoi,

Ik kom ook gezellig meekletsen. Wij hebben al een dochter en gaan nu voor de 2e. Ondanks dat het anders voelt dan met de eerste vind ik het opnieuw spannend en heb ik er weer heel veel zin in.

Ik zit nu in mijn vruchtbare periode en dat betekend dat ik rond de 17e mijn NOD heb. Ik ben erg benieuwd en we wachten het rustig af.

Ik was de eerste keer gelijk zwanger, helaas toen een miskraam en de 2e keer was het weer de eerste keer raak. We hadden onwijs veel geluk. Het hoeft helemaal niets te zeggen voor een volgende keer.. Toch hoop ik stiekem dat het weer zo zal zijn, maar dat is even afwachten.

Symptomen kan ik nu denk ik nog helemaal niet voelen, maar toch voelt het alsof het raak is... Mijn lijf houdt me denk ik hartstikke voor de gek!! Ik voel kriebels in mijn buik, soort vlindertjes, de hele dag een opgezette buik terwijl ik zit in de vruchtbare periode!

Echter had ik dit de vorige keer ook, maar ik beeld het me gewoon in denk ik. Wie weet krijg ik wel een griep te pakken! We zullen zien, maar dat wachten .. pff dat duurt me veel te lang.

Heel veel succes meiden en ik hoop dat het voor jullie allemaal raak is :D
 
Wat super kimy! Gefeliciteerd!! Geweldig!
 Ik heb di mijn NOD. Ik wilde vanmorgen een early test doen van de etos. Maar ik hoor daar slechte verhalen over en ik wil niet teleurgesteld worden. Ik heb alleen vanacht een soort van menstruatiepijn gevoeld maar dat is nu weg. Geen dikke borsten, misselijk of ander gevoel in mn baarmoeder. Dus ik wacht denk ik netjes af. Zo moeilijk. En ook onzeker omdat in deze topic zoveel werd gesproken over kwaaltjes. 
Voor jou, geniet van je zwangerschap!!!
 
Gefeliciteerd!!
 
wat leuk!!
zijn er dames die een App groepje willen maken? Met alle dames die rond de zelfde tijd in augustus uitgerekend zijn?
als je dat wilt mag je je 06 nummer naar mijn email sturen!
mijn email is mandje_x@live.nl
 
 
Terug
Bovenaan