Wachtbankje ??? (oktober)

@Veraa, 
Oh jee.. wat balen. Snap dat je er geen vertrouwen meer in hebt.. duim voor je dat je snel positief nieuws hebt ?
 
@Veraa

Hier testte ik bij mijn oudste inderdaad ook op de NOD negatief en zelfs paar dagen erna. Pas na een week had ik toen een positieve test.
 
@Isoldel Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ga je nog een digitale test doen? Ik heb dat wel altijd gedaan. Pas dan kon ik het echt geloven.
 
Hi,

Ik ben nieuw op dit forum. Al 2 kindjes, sinds oktober bezig voor een 3e.

Ik begrijp sommige afkortingen niet, maar moet 26 oktober weer ongesteld worden. Heb wat gevoelige borsten, ben moe en voel me gewoon niet mezelf. Wanneer kan ik testen?
 
@Isoldol gefeliciteerd!!

Ik twijfel om te testen.. morgen of overmorgen nod. Heb licht gevoelige borsten, last van mn darmen (diarree...), al paar dagen lichte rugpijn rondom mn stuitje en hartkloppingen. Ken dit van de vorige x (wat helaas niet goed is gegaan). Maar daarintegen denk ik; misschien houdt mn lichaam me wel voor de gek.. 
Iemand die dit herkend?!
 
@Isoldel gefeliciteerd!
@Mickie ik vind het lastig te zeggen, ik merk dat klachten die je hebt voor een zwangerschap heel veel overeenkomen met klachten voor je ongesteld moet worden.

@Rosiet, welkom! Er is ergens een lijstje op Oudersvannu voor alle afkortingen. NOD is niet ongesteld dag. Dus eigenlijk de dag dat je ongesteld moet worden en deze dus hopelijk niet komt.
Als je 26 okt je NOD hebt dan zou je dus theoretisch gezien op 26 okt kunnen testen. Maar vele dames testen al enkele dagen hiervoor. Vaak dan wel met een early test.
 
Terug
Bovenaan