Wachtbankje ??? (oktober)

Nog niet weer getest en ook niet ongesteld... voel soms wel wat steekjes en nog wat lage rugpijn. Gisteren vlagen met hoofdpijn. Dus wie weet breekt het los vandaag. 
Misschien morgenvroeg testen mocht ik nog niet ongesteld zijn.. 
 
@Mickie, ah zelfde gedoe als bij mij dus. Super frustrerend hè dit... dan heb je liever dat je gewoon duidelijkheid hebt.  Keep us posted :)
 
@Veraa 
Ja idd, zeg dat wel! 
Had zojuist wel 1x heel veel afscheiding. Voelde t lopen.... (sorry). Dacht echt nu ongesteld, maar nee. 
 
Herkenbaar! Nog niet getest. Wel krampjes.. morgen is mijn nod. Mocht het vandaag niet doorbreken dan test ik ook morgenochtend. 
 
@Mickie, geeft niet, maar herkenbaar, je gaat het bijna hopen hè!
@JoëlleSaar, welkom in de club der frustratie :) 
@Nadine: duimen!
 
Jaa lastig hoor! Ene kant heb je hoop andere kant wil je niet teveel hechten aan het feit dat er een kans is? wat gaan jullie doen als het uitblijft? Ik ga morgen een week op vakantie en mocht ik nog negatief testen en geen menstruatie hebben gehad neem ik contact op met huisarts. Of zou ik wachten op mijn volgende cyclus wat er gebeurd?
 
Lastig he, de symptomen en dan niet weten wat het is, ook kan je lichaam je voor de gek houden en lijken de menstruatie klachten ook erg op de zwangersschapsklachten. 
Succes voor de dames die wachten en balen voor de dames die doorgaan naar de volgende ronde en succes komende maand. 
 
ik zit ook nog op het wachtbankje, mijn nod is ergens tussen de 21 en 23 oktober. Heb last van mijn onderrug, met vlage een echt propvol gevoel. Ben erg moe en prikkelbaar. Steken in mijn onderbuik en liezen. Ik ga ervanuit dat het deze keer niet is gelukt. Heb deze periode ovulatietesten gebruikt, maar ik denk een paar dagen te laat begonnen, begon direct met 2 streepjes en daarna niets meer. terwijl ik wel last bleef hebben van steken (eisprong gevoel, maar dat had ik toen al een dag of 2 last van) af en toe hoofdpijn. 
Ik weet niet of ik moet gaan testen morgen of gewoon moet wachten tot zaterdag. 
 
We zijn alweer een tijdje niet actief bezig voor nr2.
 
Terug
Bovenaan