Wachtbankje ??? (oktober)

Ik vind het weer mega spannend .... mijn nod is vrijdag. Had gister met afvegen wat bruinig afscheiding.... zal het dan om een innestelingsbloeding gaan.....? of zal het toch een vervroegde menstruatie zijn..... zenuwslopend dit, hahaha!!!
 
Hier gister een licht positieve test! Niet bepaald een knalstreep maar wel gewoon duidelijk te zien zonder trucjes. Zowel action early (10mIU/mL) als testjezelf (20mIU/mL). Pff ik vind het zó spannend nog. Morgen kijken of hij donkerder geworden is. Ik heb wel veel pijn in mijn borsten enzo dus voel me wel zwanger. Maar de vorige keer ging het met 5 weken al mis, dus voorlopig blijf ik het vooral heel erg spannend vinden!!
 
Wat fijn dat er weer zwangeren bij zijn. Ik heb mijn ovulatietesten aan de kant gegooid. Vanaf dag 10 getest en elke dag een licht streepje. Verder geen verandering. Ovulatie gemist of niet goed gedaan, geen idee, maar ik raakte er gestresst van. Nod zou rond 28 oktober zijn, dus we zien tegen die tijd wel of het nodig is om te testen. 
Ik probeer het maar een beetje los te laten. 
 
Groetjes Irene 
 
 
@Mickie, en heb je nog een keer getest inmiddels of ben je ongesteld geworden? 

@Irene/Gebruiker....345, heel herkenbaar, ik had ook alleen maar negatieve ovulatietesten deze maand dus ben ermee gestopt. Maar ben ook nog steeds niet ongesteld... Zit nu op cd 34 terwijl ik normaal tussen 30-32 ongesteld wordt. Maar ik durf niet meer te testen want ik had vrijdag al getest (op cd 30) die was negatief. En met die negatieve ovulatietesten in mijn achterhoofd denk ik dat er deze maand gewoon geen eisprong was? ik heb geen idee of dat zomaar kan. Ik heb in principe een normale cyclus met een lichte variatie. Niet zo extreem. 
Ben wel emotioneel, moe en darmklachten. Maar ik denk dus dat dat komt omdat ik ongesteld moet worden.
Misschien morgenochtend voor de zekerheid nog 1x testen. Dan loslaten dat het niet is gelukt deze maand. Alleen balen dat ik dan nog moet wachten op die ongesteldheid om weer een beetje een idee te krijgen van waar ik zit. Frustrerend dit. 
 
Terug
Bovenaan