Wachtbankje ??? (oktober)

[quote quote=10500423]@irene Gefeliciteerd!!!

Hier helaas rood ?? dus testen hoeft niet meer ?[/quote]Neee meen je niet?! Wat balen zeg… ?

Hier nu gele afscheiding… meestal begint m’n menstruatie zo.. en sinds dat vaccin is mijn luteale fase helemaal van slag… dus kan elk moment ongesteld worden denk ik
 
Ahh wat jammer... Mom of bibi. 
 
Ik heb de sensitesten, extra vroeg en de normale. Nu afwachten of het op de juiste plek zit en niet weer in de eileider. Heb nog geen knaltesten, dus enige zorg heb ik wel.
Groetjes Irene 
 
Ah jammer mom of bibi... ?
Mijn cylclus op moment heel kort (20 tot 22 dagen) dus ben benieuwd of bij mij cyclus langer word... ovulatie testen doen we bewust niet anders geeft t zoveel gedoe. 

 
Jaa echt balen!!
Maar goed, op naar de volgende ronde, zoals ik nu zie wordt mn cyclus weer normaal(26 dagen) dus hopen dat het goed komt.
Mocht het in november raak zijn weet ik dat op mijn verjaardag ? zal een mooi cadeautje zijn.
 
Vandaag 7 dpo… krijg al menstruatiekrampen helaas ? hoop dat ik morgen niet begin te bloeden ?

Hoe gaat het bij jullie ladies? ?
 
Vandaag vroege test gedaan en was negatief. Denk nu dat vroege testen geen goed idee is haha. Ik heb ook geen hevige kramp meer wat vorige keer wel zo was... afwachten wat komende week gebeurd...morgen is eerste NOD maar denk dat mn cyclus langer wordt. 


 
 
Mijn nod is op 8 november… ben ook benieuwd had zondag/maandag wel wat licht bloed verlies wat ik dan als innestelingsbloed zie zo was het ook berekend maar echt qua klachten een heeel. Klein beetje gevoelige borsten, wel een rot humeur vooral voor mijn vriend en ja soms wel moe en veel eten. Maar ik heb niet het idee dat het raak zou zijn :p is de eerste ronde dus ik heb ook geen idee wat ik mezelf erbij moet voorstellen haha
 
Terug
Bovenaan