Wachtbankje ??? (oktober)

Hier nog geen bloed, dus dat is goed. Ik heb met m'n man afgesproken deze keer geen testen te verspillen en mezelf gek te maken ? ook doordat m'n cyclus dus zo raar was na de vaccinaties. Maar is moeilijk! heel vaak op het punt gestaan te testen maar ik ga het proberen tot zaterdag ochtend uit te stellen.. 
 
[quote quote=10493515]Ah nee! Kan het geen innestelingsbloeding zijn?[/quote]Denk het niet... voelt behoorlijk Ongi ?
Maar mijn volgende NOD is 31 oktober ? dus blijf wel lekker mee lezen ?
 
[quote quote=10493591] Denk het niet… voelt behoorlijk Ongi ?Maar mijn volgende NOD is 31 oktober ? dus blijf wel lekker mee lezen ?[/quote]
Ooh balen, hopelijk meer geluk later in de maand ?

Ik werd hier vanochtend wakker en voelde me energiek en super gave huid, bijna glanzend. Heel gek, meestal heb ik laatste week van mijn cyclus last van vermoeidheid...  nu op 8dpo / 6 dagen voor NOD
 
[quote quote=10493742]
Ooh balen, hopelijk meer geluk later in de maand ?

Ik werd hier vanochtend wakker en voelde me energiek en super gave huid, bijna glanzend. Heel gek, meestal heb ik laatste week van mijn cyclus last van vermoeidheid...  nu op 8dpo / 6 dagen voor NOD[/quote]Ohh spannend dus!!

Vandaag heb ik amper bloed verlies, kan er geen maandverband mee vullen...? Enkel bij afvegen wat bruinig... zal het dan toch een innestelingsbloeding zijn ?
 
[quote quote=10493935]Ohh spannend dus!!

Vandaag heb ik amper bloed verlies, kan er geen maandverband mee vullen...? Enkel bij afvegen wat bruinig... zal het dan toch een innestelingsbloeding zijn ?[/quote]Meen je niet? Ik heb dus hetzelfde. Sinds vandaag helemaal niks meer.. had gister twee drupjes rood en bruin.. vanochtend alleen maar bruin. Heb je al getest? ?
 
[quote quote=10493937] Meen je niet? Ik heb dus hetzelfde. Sinds vandaag helemaal niks meer.. had gister twee drupjes rood en bruin.. vanochtend alleen maar bruin. Heb je al getest? ?[/quote]
wat gek dat jullie dit beide hebben. Hoop voor jullie op een innesteling
 
[quote quote=10493935] Ohh spannend dus!! Vandaag heb ik amper bloed verlies, kan er geen maandverband mee vullen…? Enkel bij afvegen wat bruinig… zal het dan toch een innestelingsbloeding zijn ?[/quote]
Spannend, zou natuurlijk goed kunnen paar dagen voor de verwachte NOD. Ben benieiwd hoe het zich verder ontwikkeld ?
 
Terug
Bovenaan