Wachtbankje ??? (oktober)

[quote quote=10493214]Hoi allemaal! Ik zit ook weer op het wachtbankje. Ronde 7, eerste kindje, NOD 21-10
@Juliatje, een bloeding op 8 DPO kan heel goed een innestelingsbloeding zijn. De hoop is nog niet verloren![/quote]Voeg jullie vanavond even toe aan het lijstje!
Lief dat je dat zegt, maar heb echt buikpijn.. inmiddels geen bloed meer.. of naja geen oud bloed. Ik ben heel benieuwd
 
Hallo meiden! Ook ik zit op het wachtbankje. NOD 16 oktober voor eerste kindje tweede ronde. Zolang gewacht tot mijn vriend er klaar voor was en nu ben ik het liefst vandaag nog zwanger ?
 
Ik vandaag ook even buikkrampen gevolgt met wat roze afscheiding met een sliert bloed ? sorry voor de details.
Nu verder nergens last meer van...
Wachten is ontzettend irritant ?
 
@femmeJ, valt wel mee hoor als nakomertje, mijn jongste is 14 en daarboven nog 1 van 16 en 18. Ik moet er wel bij zeggen dat dit met mijn tweede relatie is. Vriendlief heeft nog geen kinderen, dus we hopen heel erg dat ons dit gegeven is. Het voelt doordat het zo lang geleden is wel als een eerste keer. Beleef het ook heel anders dan de eerste 3 keren. Veel spannender en onzekerder.
Gr. Irene 
 
[quote quote=10492409]Mijn NOD zou volgens m'n berekening vandaag zijn. Omdat m'n cyclus zeer ontregeld was na de vaccinatie durf ik nog niet te testen. Kan mezelf zo gek maken. Voor het eerst gebruik gemaakt van ovulatie testen. Piek was op 20/21 september.. Spannend [/quote]Al getest? ?
 
Terug
Bovenaan