Wachtbankje ??? (oktober)

Hier ook op het wachtbankje. NOD is 13 of 14 oktober, hebben afgesproken te testen op 16 oktober als het dan nog nodig  is. 2e ronde voor 1e kindje, dus nog niet zo lang bezig.
 
[quote quote=10493260]Ik vandaag ook even buikkrampen gevolgt met wat roze afscheiding met een sliert bloed ? sorry voor de details.
Nu verder nergens last meer van...
Wachten is ontzettend irritant ?[/quote]Al getest? Ik heb nog steeds een beetje bruine afscheiding ???
 
[quote quote=10493402]Al getest? Ik heb nog steeds een beetje bruine afscheiding ???[/quote]Gisterochternd had ik een Omo wiite test, durfde het vanmorgen niet aan ?
Ik heb verder geen rare afscheiding meer maar wel ontzettende buikpijn ?
 
[quote quote=10493409]Gisterochternd had ik een Omo wiite test, durfde het vanmorgen niet aan ?
Ik heb verder geen rare afscheiding meer maar wel ontzettende buikpijn ?[/quote]Hmmmmm! Sterk dat je wacht met testen!
Ik heb inmiddels ook buikpijn en rugpijn alleen geen bloed te bekennen….
 
[quote quote=10493458]Hmmmmm! Sterk dat je wacht met testen!
Ik heb inmiddels ook buikpijn en rugpijn alleen geen bloed te bekennen….[/quote]Wat kan je lichaam ook raar doen wanneer je bezig bent met zwanger worden.
Ik weet soms echt even niet meer wat ik moet denken ?
 
Geen idee wanneer mijn NOD precies is…. Is nogal onregelmatig door de borstvoeding.

Volgens me app zou het 25 oktober zijn dus zet hem daar maar op. Ik wacht het rustig af. :)

Het is in ieder geval de 3e ronde voor ons 3e kindje.
Succes iedereen ? ??
 
Terug
Bovenaan